האזינו: משה אבוטבול חושף את דרכו לבית שמש

    אתי קצבורג No Comments on האזינו: משה אבוטבול חושף את דרכו לבית שמש

    ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול מספר: כך הגעתי לבית שמש לפני ארבעים שנה • האזינו

    צילום: onatan Sindel/Flash90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יום בית שמש ב"זמן אוויר" נפתח עם, איך לא, ראש העיר משה אבוטבול שבתחילת השיחה כמעט ונגרר לפינת בריאות ותזונה "ראיתי אותך מינוס ארבעים קילו איפה אתה אוחז?" שאל טוקר ואבוטבול ענה "פחות חמישים קילו, פינת הבריאות בהזדמנות".

    "למדתי בישיבת איתרי והיה להם סניף בבית שמש. נקשרתי למקום לפני 40 שנה. ראיתי פה אנשים ממש מיוחדים והחלטתי שיבוא יום ואבוא לגור כאן. היום יש כ-110 אלף תושבים. כשאני הגעתי היו 30 אלף, מדובר בחמישים אחוז חרדים, העיר בית שמש בגודלה כמעט פי 7 מבני ברק. שטחה הוא כמו של תל אביב. יש בה כמויות בלתי נדלות של דיור".

    לשאלתו של טוקר היכן הוא גר בעיר, ענה "אני גר שכונת בית ומנוחה, אני מתפלל בבית כנסת מזרח שמש יש ים של פעילות זה בית כנסת של אחדות כל העדות מתפללים פה, זה ברכה אחת גדולה. זכתה בית שמש ונקראת בירת החסד מאות גמ"חים ומאות ארגוני חסד, עזרת אחים של אברימי קאפ היא מודל לחיקוי, עולם חסד יבנה עוד חסד ועוד חסד, יקרב אותנו לבית מקדשנו".

    "צריך לעבוד על האחדות לקרב את אחינו החילונים, מבחינה פוליטית עשינו צעדים פוליטיים שקירבו 2 מהבית היהודי ועוד. כשהגיעה ישיבת גרודנא בזמן המלחמה לבית שמש היה מדהים לראות איך האנשים הלא דתיים פינקו אותם. על אלף דירות התמודדו 11 אלף אנשים שרוצים לבא ולגור, בית שמש פתרון אולטימטיבי למגזר יש כאן פתרונות לכולם, להתניע ולהגיע" אמר ראש העיר.

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות