אבי גבאי בישיבת הסיעה הראשונה שלו: "נקדים את הבחירות"

    איתי גדסי 2 Comment on אבי גבאי בישיבת הסיעה הראשונה שלו: "נקדים את הבחירות"

    אבי גבאי פתח את ישיבת סיעתו בפעם הראשונה כיו"ר והציג קו אופוזיציוני ממוצע: נקדים את הבחירות, נחליף את השלטון • וגם, קריאתו הנרגשת לכחלון, דרעי ובנט

    יו"ר 'העבודה' החדש, גבאי והיו"ר היוצא, הרצוג צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, פתח היום, כיו"ר סיעת 'העבודה' את ישיבתו הראשונה: "קיימנו אתמול ישיבת סיעה ארוכה וטובה מאד. לאורך הקמפיין אמרתי ואני חוזר ואומר שיש לנו סיעה איכותית מאוד ואין לי ספק שבעבודה משותפת נגיע להישגים שיובילו להקדמת הבחירות ולניצחון בהן. הציבור רואה את העובדות שעליהן אין מחלוקת- מתנות במאות אלפי ש"ח ומעורבות עמוקה של בן הדוד בעסקאות הספינות והצוללות בזמן שהוא מנהל מו"מ קואליציוני".

    "אמש ראינו את ראש מינהל הרכש במשרד הבטחון מתאר כיצד סוחרים בבטחון שלנו ולפני מספר ימים ראינו את שר הבטחון לשעבר, בוגי יעלון מתאר את הקישור שנעשה בין הבטחון שלנו לבין אינטרסים עסקיים. המערכת המשפטית עושה את עבודתה ויש לה את הקצב שלה אבל יש רגעים שבהם מנהיגי ציבור לא יכולים להתחבא מאחורי פרוצדורות משפטיות".

    "המצביעים של בנט, דרעי וכחלון לא מבינים את השתיקה הציבורית ומצפים מהם שיאמרו לנתניהו בדיוק את מה שהוא אמר בזמנו על אולמרט: "עד כאן". שיגלו אומץ לב ציבורי ויפרקו את הממשלה. אני קורא לראשי מפלגות הקואליציה- זו לא דרככם, שימו לזה סוף ותאמרו לנתניהו – עד כאן".

    "היום אמורים היו להתבצע חילופים בתפקיד יו"ר הסיעה בין ח"כ מרב מיכאלי לח"כ חיליק בר, לפי הסכם רוטציה שנקבע בתחילת הכנסת ה- 20. שוחחתי על כך עם ח"כ חיליק בר, שאני מעריך מאוד, דיברנו על המשמעויות של חילופי יו"ר ויו"ר סיעה במקביל כשנותרו שבועיים בלבד לסוף המושב וביקשתי ממנו להמתין עם החילופים בראשות הסיעה עד למועד שנקבע במהלך הפגרה וטרם תחילת המושב הבא. חיליק הסכים מיד, ואני מודה לו".

    "מעבר לכך, מתוך הערכתי לפועלו של חיליק בזירה הבינלאומית, ביקשתי מחיליק לעבות בתקופה זו את עשייתו הבינלאומית החשובה, ולהכין מערך פעולה למפלגה בזירה הבינלאומית. הבטחתי לו גם כי הוא יקבל את כל הכלים והגיבוי לכך מהמפלגה, וממני כיו"ר".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      רק לו נתניהו….יש לו משהוא יותר מעניין להציע???

    2. 1

      המצביעים של בנט דרעי וכחלון רוצים שביבי ימשיך להיות ראש ממשלה וטוב להם בממשלה הנוכחית
      ושאבי גבאי החכם ימצא משהו יותר מעניין לעשות