- רדיו קול חי - -

ח"כ זוהר תקף את נציגי האוצר: "אתם נגד השר כחלון"

יו"ר הוועדה לשוויון וצדק חברתי, ח"כ מוטי יוגב, אמר היום בפתח הישיבה בעניין בית החולים 'ברזילי' שבדרום: "אני רוצה בפתח הישיבה להגיד שהמפכה שמנהל בית החולים הד"ר חזי לוי מוביל בבית החולים אין לה אח ורע. מי שהיה שם לפני 5 שנים ורואה את המצב כיום מבין את ההבדל. בכל עולם הבריאות מחמיאים מקיר לקיר על עשייתו של מנכ"ל המרכז הרפואי".

שר הבריאות, יעקב ליצמן, אמר בדיון: "המנהל הד"ר חזי עושה עבודה נפלאה. אני מבקר שם לא מעט. עוקב אחרי כל מה שקורה שם. חזי מוביל מהפכה בתוך בית החולים. חייבים לעזור לו ולסייע לכל מה שהוא מבקש. צריך לעזור לו גם בבעיה הקשה של לקיחת רופאים וצוותים מבית חולים אחד לשני. אני לא ייתן לזה. הנחיתי את צוות המשרד לסייע לו בכל דבר שניתן".

ד"ר חזי לוי, אמר: "אני רוצה להודות לשר הבריאות ליצמן שמלווה אותי במשך שנים. הרב ליצמן דאג תמיד לפריפריה עוד בימי תפקידי כראש מנהל הרפואה, הרגשתי את עשייתו למען תושבי הפריפריה. וכן להודות ליו"ר הוועדה ח"כ מיקי זוהר על ההתגייסות למען בית החולים".

"אנחנו מובילים לא פחות ממהפך בברזילי" אמר "עשינו המון ובשלב זה אנחנו רוצים לעשות את הפינישים. את הסגירה הסופית למרכז הענק שישרת 500.000 תושבים. הגידול הדמוגרפי של אשקלון ושל אשדוד יביא למספרים גדולים יותר".

במהלך הדיון, יצא בדברים ח"כ מיקי זוהר נגד נציגי האוצר שהשתתפו בוועדה: "אתם פועלים נגד שר האוצר משה כחלון. הוא שר חברתי ואתם פועלים נגדו ונגד המדיניות שלו. אתם מפלים את הפריפריה. אתם לא מודעים למה שקורה שם. האוצר חייבים להשקיע יותר משאבים גם למיטות לבתי החולים וגם לתקנים. בגללכם אנשים זרוקים שוכבים בפרוזדורים. איפה המדיניות החברתית שלכם? איפה הכסף שהבטחתם 8 מיליארד ש"ח? אני הולך לשוחח אישית עם שר האוצר ולשלוח לו מכתב חריף".