שר התחבורה, ישראל כץ: "אני בעד שמירה על הסטטוס קוו"

    עמית דניאל 5 Comment on שר התחבורה, ישראל כץ: "אני בעד שמירה על הסטטוס קוו"

    שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, אומר כי לאחר שנתניהו יחליט לפרוש, הוא ירצה להנהיג את המדינה: "זהו אתגר עצום" • על יחסיו עם החרדים והשמירה על השבת: "אני בעד הסטטוס קוו" • וגם, חקירות ראש הממשלה, התחבורה בארץ ומוניות שירות

    השר כץ
    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, שוחח הבוקר עם מרדכי לביא והתייחס לסוגיית שמירת הסטטוס קוו בשבת ולכוונותיו הפוליטיות בעתיד.

    "עמדתי האישית שלא תהיה תחבורה בשבת" אמר כץ "אני בעד השמירה על הסטטוס קוו" כשהתייחס למוניות השירות שחלקן פועלות בשבת, אמר: "מוניות שירות פרטיות שלא מסובסדות ע"י המדינה, אי אפשר לאסור עליהם לעבוד בשבת. אף נציג חרדי לא פנה נגד הנושא הזה" אמר.

    על כוונותיו הפוליטיות בעתיד, אמר: "אני לא אתמודד מול נתניהו אבל לאחר מכן אני מעוניין לכהן כראש ממשלה. בעיני, זה אתגר עצום להצעיד את המדינה מדרגה אחת קדימה כמו שעשיתי בתחומים שאני עוסק בהם. אני חושב שאפשר יחד עם שותפים טובים לעשות עוד דברים טובים. תהיה פה עוד מהפכה בתחבורה. הרכבת המהירה של חצי שעה מתל אביב לירושלים בחצי שעה שתתחיל מפסח הבא, השקעתי בזה הרבה" אמר.

    כץ הביע את אמונו במערכת האכיפה וקיווה כי יסיימו את החקירה מהר ככל שאפשר: "אף אחד לא מונע ממערכת אכיפת החוק לסיים את החקירה מהר והגיע הזמן שכך יעשו. אנחנו נתונים תחת התקפה תקשורתית והדיווחים לא מאוזנים. יש לי אמון בראה"מ ואני מקווה שיוכל להמשיך להוביל את המדינה"



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      שר טוב ולא רוציםאותו יותר משר -ביבי מלך

      1. לכווולם במירון הראינו, שמשבת לא אכפת לנו.

        1. יש בעיה בציבור החרדי שהם חושבים שזה מדינת הלכה…..
          כנראה שכחנו את תקופת לפיד ושכחנו שאנחנו לצערנו במדינה חופשית.

    2. 3

      נכון זה מדינת משטרה