אז מה מתבשל פה? קייטנה

    שרה פכטר No Comments on אז מה מתבשל פה? קייטנה

    מה שתצטרכו להכין זה כמויות של סבלנות, כי מראה מטבח מטונף ו..כן כן ילדים מאושרים ומרוחים זה לפעמים מעל לכוחות שלנו אבל ת'אמת? זה שווה כל שקל • קייטנה במטבח

    ילדים, קאפקייק צילום: עופר גדנקן
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המיקום: המטבח שלנו
    המשתתפים: ילדי חמד בחופשה
    התוצאה: אושר אינסופי ואין אחריות על ניקיון הארונות והסביבה

    הקיץ בפתח, החופש הגדול מחכה לנו בסיבוב,חלק מההורים, ביניהם אנוכי, חיות בהכחשה אמיתית, אה, באמת, החופש הגדול מתקרב? ואם אני עוצמת עיניים כשאפתח אותם ההתמודדות עם החופש הגדול תיעלם?
    את התשובה אני יודעת, לצד כל שלל העיצות, להקפיד על שמירת סדר יום עם הילדים, לחפש את המקומות החינמיים, (זה המקום לגלות שאין חינם בעולם, תמיד תגלו מה מסתתר מאחורי החינמי), אז השנה החלטתי לפקוח את העיניים ולהתכונן לאימת הימים הנוראים (אגב, לא לחינם הימים הנוראים נוחתים עלינו תיכף אחרי החופש הגדול).

    נסעתי לתלפיות לחנות של סולתם רדד והעמסתי באוטו שלי את שעות המטבח שאני מתכננת לבלות עם הילדים, קחו בחשבון, שאתם מוכנים לספוג בלגן במטבח, בישול או אפייה של מתכונים קלים המיועדים לילדים יכולים להוות פעילות נפלאה. לדבריה של שושנה ירון יועצת חינוכית, הבישול יתרום לילדים תחושת מסוגלות. אפשר ללמד את הילדים כיצד ערבוב של מושגי יסוד, ביצים, קמח, סוכר, שמן, הופכים לעוגיות נהדרות לילדים ולמשפחה. הילדים הכינו עוגיות ? פסטה עם רוטב? הרווחתם פעמיים, מעבר לתחושת הסיפוק הם יחזקו את הביטחון העצמי שלהם.
    סולתם 2

    ישנם ילדים שסובלים מבעיות בוויסות התחושתי, והחושי, דרך המגע בחומרי האפיה תוכלו לעזור להם. ילדים שסובלים מפרצי זעם, תסכולים, תנו להם ללוש את הבצק ותגלו את הרוגע בפנים שלהם. תוכלו להפוך את המטבח לכלי אמיתי בחינוך הילדים, הפעילות במטבח תפתיע את ההורים לטובה.

    מצאתי תבניות קטנות בצורת לב שישמחו את הילדים, מכשיר וופל בלגי קטן וקומפקטי, תבניות סיליקון למאפינס, תבנית לפיצה, והרבה כלים צבעוניים,שלל כפות ערבוב שהתאמתי להם קערה ורודה עמוקה ויפה, וקדימה למטבח לעבודה. ורגע לפני שאגיש לכם את המתכונים שהצלחנו להפיק במטבח, בזמן שלשנו את הבצק, ארוחת ערב מזינה וטעימה התבשלה לה בפלאסיר, ההפתעה החדשה מבית סולתם, סיר לחץ בלי הלחץ של הלחץ (!!) נשמע מסובך? בכלל לא, תנסו, תקבלו גם ארוחה מזינה וטעימה גם שמירה על ערכים תזונתיים ובעיקר… שמירה על הזמן היקר שלכם.
    פסטה ריקוטה

    יש לכן רעיון לפעילות כיפית עם ילדים שלחו לנו. למייל [email protected]
    חופשה נעימה.



    0 תגובות