במהלך המעצר, המחבל החל לירות לעבר הלוחמים ונהרג

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on במהלך המעצר, המחבל החל לירות לעבר הלוחמים ונהרג

    בפעילות מעצרים שביצעו הלילה לוחמי הימ"מ נהרג מבוקש פלסטיני מירי של לוחמי הימ"מ לאחר שזה שלף נשק לעברם

    הנשק אתו ירה המחבל
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שני אירועי ירי שהתרחשו אתמול (שבת) ביהודה ושומרון, האחד לעבר רכב באזור עטרת והשני לעבר פילבוקס צבאי באזור נבי סאלח, הביאו הלילה בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של השב"כ למבצע מעצרים של לוחמי הימ"מ, אנשי שירות הביטחון הכללי וכוח צה"ל, באזור הכפר נבי סאלח שבאזור רמאללה.

    במסגרת ההיערכות למעצרו של המבוקש הפלסטיני אשר הוחשד כמי שביצע את הירי בשני הפיגועים אתמול, פעלו הכוחות באזור נבי סאלח עד לאיתורו של החשוד בביצוע הפיגועים, אעמר אחמד חליל בן 34, תושב נבי סאלח.
    במסגרת הניסיון לעצור אותו, שלף אעמר נשק מייצור עצמי לעבר הכוחות.

    משזיהו שהמבוקש חמוש ביצעו לוחמי הימ"מ לעברו ירי במסגרתו הוא נהרג. במקום נעצר חשוד נוסף אשר היה עם המבוקש. ברוך השם, אין נפגעים לכוחותינו.

    פעילות זו מוכיחה שוב שאין מקלט למי שעוסק בפגיעה באזרחים ובכוחות הביטחון וכי הזרוע הארוכה של כוחות הביטחון הישראלים אשר פועלים בשיתופי פעולה מבצעיים, תשיג את כל מי שעוסק או מתכוון לעסוק בטרור. הימ"מ, היחידה המיוחדת ללוחמה בטרור של מג"ב נמצאת בחזית העשייה הביטחונית במדינה, עשייה שברובה נשארת חסויה ורחוקה מעיני הציבור בישראל.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      באחד הדיווחים של קובי פינקלר, הוא ציין על המקרה הזה שהיה ירי לעבר תושב עטרת בשבת בבוקר. ב"ה תושבי עטרת שומרי שבת קודש ולא נוסעים בשבת בבוקר.