אבי גבאי השתתף בהפגנה מול ביתו של מנדלבליט: "עד כאן"

    איתי גדסי 2 Comment on אבי גבאי השתתף בהפגנה מול ביתו של מנדלבליט: "עד כאן"

    יו"ר מפלגת 'העבודה' החדש הגיע להפגנה אל מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, ואמר: "ראשי הקואליציה צריכים לגלות אומץ לב ולפרק את הממשלה" | בליכוד, הגיבו

    אבי גבאי
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, השתתף הערב בהפגנה בפתח תקווה ואמר: "ראשי הקואליציה צריכים לגלות אומץ לב ציבורי ולפרק את הממשלה"

    "הגעתי לכאן הערב כדי לחזק ישראלים טובים שמצביעים לכל המפלגות ושמגיעים לכאן מדי שבוע לפתח תקווה ולמוקדים אחרים בארץ" אמר "כדי לאמר באופן ברור שהם לא מוכנים לקבל יותר שחיתות. לא שחיתות שלטונית ולא שחיתות אישית ולא שחיתות שמסתתרת מאחורי נהלים מכובסים".

    "תהליכים משפטיים הם איטיים מטבעם, וצריכים להתנהל בבתי המשפט, אבל ישנם מעשים והתנהגויות שאינם ראויים ברמה המוסרית והציבורית. קיימות עובדות שאין עליהן מחלוקת ובהן מתנות במאות אלפי ש"ח ומעורבות עמוקה של בן הדוד בעסקאות הספינות. די בעובדות אלה בכדי שראשי הסיעות יאמרו  לנתניהו את מה שהוא אמר על אולמרט: "עד כאן".

    "יש רגעים שבהם מנהיגי ציבור לא יכולים להתחבא מאחורי פרוצדורות משפטיות. די בהתנהלות הציבורית המושחתת, כדי שראשי סיעות הקואליציה יגלו אומץ לב ציבורי, יפרקו את הממשלה, וילכו לבחירות" אמר גבאי.

    גורמים במפלגת 'הליכוד' הגיבו לדבריו ואמרו: "ועוד איך יש מחלוקת על השקרים שאבי גבאי פיזר הערב בהפגנת "הקרן החדשה" בפתח תקווה, שמטרתה הפעלת לחץ פסול על גורמי אכיפת החוק".

    "מה שאין מחלוקת לגביו, הוא זה שאבי גבאי עצמו נשלח למעצר בית בפרשת בזק בשנת 2005 וקיבל מבזק למעלה מ-50 מיליון ש"ח מיד לאחר שסיים את עבודתו במשרד האוצר, בה עסק בעיקר בנושאים שקשורים לתקשורת ולבזק".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מצויין ! תמשיך כך, אתה בדרך לקדנציה מדהימה באופוזיציה – יועצי התקשורת שלו לא חכמים, נקמנים ושמאלנים קיצוניים