גבאי יפגש עם הרצוג • בן צור: "אמירותיו בנושא דת לא מעידות על הדרך שיוביל בפעול"

    איתי גדסי 1 Comment on גבאי יפגש עם הרצוג • בן צור: "אמירותיו בנושא דת לא מעידות על הדרך שיוביל בפעול"

    היום שחארי: היו"ר החדש של מפלגת 'העבודה', אבי גבאי, מתחיל את יומו הראשון בדיון מטה להפקת לקחים ממערכת הבחירות הפנימיות במפלגתו ומשם ימשיך להיפגש עם היו"ר המודח, ח"כ הרצוג • וגם, מה החרדים חושבים עליו?

    אבי גבאי בנאום הניצחון, אמש צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יושב ראש מפלגת 'העבודה' החדש, אבי גבאי, יערוך היום דיון להפקת לקחים ממסע הבחירות בו ניצח ויחל לדבריו "לקדם תכניות להחלפת נתניהו". בהודעה שיצאה ממטה גבאי נאמר כי הוא "יתחיל את יומו הראשון כיו"ר העבודה בדיון מטה להפקת לקחים מהסיבוב השני בבחירות לראשות מפלגת העבודה ובתכניות עבודה להחלפת נתניהו".

    בנוסף, צפוי היו"ר החדש להיפגש היום עם יושב ראש 'העבודה' היוצא ח"כ בוז'י הרצוג, כדי לדעת האם יענה לבקשתו להמשיך ולכהן כיושב ראש האופוזיציה בשל העובדה שגבאי אינו חבר-כנסת. הרצוג הצהיר אמש כי יסייע לגבאי בחיזוקה של מפלגת העבודה והחלפת השלטון.

    יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ יואב בן-צור, התייחס הבוקר לעמדותיו של אבי גבאי בנושא דת שנשמעו כחלוקות על עמדות החרדים ואמר כי הדבר "לא בהכרח מעיד על הדרך בה יוביל בפועל את מפלגת העבודה בעתיד".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      האמירות הבלתי הגיוניות שלו לגבי החרדים מביישות את גבאי, אבל אבי, הוא סופר סטייליסט במחנה הסופר שמאלני וצריך לבדוק מי הם המגנים עליו…ולמה…