צפו: הנחל השוצף בנופי רוסיה

    קובי פינקלר No Comments on צפו: הנחל השוצף בנופי רוסיה

    קובי פינקלר התגנב לו למסלול מיוחד ברוסיה הקרה, כן, קר שם מאד גם עכשיו

    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עמק האגדות ושלושים ושלושה מפלים

    מתי שמעתם על אל 33 מפלי מים? בוואדי ג’גוש יש כאלו כשגובה המפלים – 505 מטרים. אפשר להצטלם על רקע שניים או שלושה מפלים יחד. שביל נוח עם גשרים יוביל אתכם עד המפל מספר שתיים עשרה. משם ממשיך מסלול שנועד לאוהבי הפעילות האתגרית בעלי כושר גופני טוב. העדר תיירים רבים בהמשך המסלול מסייע לשמור על האיזון האקולוגי באזור. המפלים נמצאים באזור יערות עבותים עם עצים ירוקי עד. האוויר הנקי, רשרוש העלווה, זמרת הציפורים וקול שכשוך המים יהפכו את הסיור לחוויה בלתי נשכחת. במהלך הסיור נעצור למנוחה ולארוחה קלה.

    מערות וורונצובו

    לא רחוק מכפר הנופש חוסטה שבאזור סוצ’י נמצאת שרשרת ארוכה של מערות כורכר הידועות בשם מערות וורונצובו. אורכן הכולל של המערות מגיע ל-12 קילומטרים. לכל אורך המערות נגלים נטיפים, זקיפים ואשדות טוף מרהיבים ביופיים ובצורתם. תבליטי הקירות המסיביים עולים על כל דמיון. אורך המסלול הוא כ-600 מטרים.

    פארק סוצ’י

    עולם ההרפתקאות של פארק סוצ’י מונה 14 קבוצות מתקנים: מגלשות ענק לכל המשפחה, מתקן לרחיפה חופשית הכי גבוה ברוסיה בגובה 65 מטרים! רכבת ההרים נמתחת לאורך 58 מטרים ודוהרת במהירות 105 קמ”ש. האורחים הכי קטנים מוזמנים לרכב על סוסי “קרוסלת האגדות” בין דפי האגדות האהובות, לרחף על השטיח המעופף או לנהוג במכוניות ובאופנועים מוזיקליים. כל אחד כאן ימצא שעשוע לפי טעמו. בפארק “סוצ’י” מגרשי משחקים ייחודיים לכל הגילים המאפשרים למידה באווירת משחק.

    שיט בנחל מזימטה

    שיט בנחל גועש הוא כיף אמיתי למי שמגיע מהעיר הלוהטת הישר לתוך קרירות ההרים. רפטינג – שיט בסירות מתנפחות בנחלי ההרים – זו חוויה בלתי נשכחת של מאבק האדם עם איתני הטבע, עם כוחם האדיר של המים! ניתן לבחור בין שיט בקטמרן או בסירת רפטינג. הניווט הוא עצמאי בפיקוח מדריך. אורך המסלול 12 ק”מ. בתום המסלול ימתינו לכם מרחצאות מפנקים.



    0 תגובות