מבקר המדינה ביקר במטה איחוד הצלה

    קלמן טלר 1 Comment on מבקר המדינה ביקר במטה איחוד הצלה

    מבקר המדינה, יוסף שפירא, סייר במטה הארצי של "איחוד הצלה" בירושלים

    מבקר המדינה בביקורו במטה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מבקר המדינה השופט בדימוס, יוסף שפירא, סייר במטה הארצי של "איחוד הצלה" בירושלים יחד עם אנשי משרדו ויועציו. מבקר המדינה הגיע לביקור על מנת להתרשם מפעילות מתנדבי "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ וכן בכדי לדון עם הנהלת הארגון על מגוון האתגרים העומדים לפתחם בימים אלו.

    נשיא ומייסד איחוד הצלה אלי ביר יחד עם מנכ"ל הארגון משה טייטלבוים, מנכ"ל קרן ישראלייף אלי פולק ואחראי קשרי ממשל בארגון שבי רפפורט הובילו את הביקור, במהלכו הוצג בפני המבקר המוקד החדש של "איחוד הצלה" 'המצויד במיטב הטכנולוגיות. כמו כן קיבל מבקר המדינה סקירה על פעילות המתנדבים בגזרות השונות ברחבי הארץ. נשיא הארגון סיפר על התנהלות הארגון בשגרה ובשעת חירום. המבקר שפירא פגש בחלק מאנשי הרפואה בארגון ובמתנדבי השירות האזרחי ב"איחוד הצלה" והתרשם מהציוד הרפואי המתקדם בו משתמשים אנשי הארגון על מנת להציל חיים.

    בסיום הביקור אמר נשיא ומייסד איחוד הצלה אלי ביר: "אני גאה שמבקר המדינה, מר יוסף שפירא הגיע יחד עם צוות הבכירים במשרדו כדי לעמוד מקרוב ולהתרשם מפעילות הצלת החיים של איחוד הצלה. ארגון איחוד הצלה ב-12 השנים האחרונות עשה מהפכה של ממש בכל תחום הצלת החיים כך שבממוצע ארצי בכל מקרה רפואי מגיע מתנדב בתוך פחות מ-3 דקות" עוד הוסיף ביר "שמחתי לשמוע ממבקר המדינה על התרשמותו העצומה מהפעילות של איחוד הצלה לאחר הסיור המקיף שערך בארגון ונחשף לכלל הפרויקטים והמיזמים שאנו מפעילים בהתנדבות מלאה למען הצלת חיים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      17:40 03.07.17 דוד פיינגולד
      כולם מנצחים: מוקד מד"א יזניק גם את מתנדבי "איחוד הצלה"
      משרד הבריאות הגיע להסכמה עם מד"א ואיחוד הצלה כי מוקד מד"א יזניק את כונני 'איחוד' ובתגובה לכך יעצור 'איחוד' את פעילות המוקד שהקים