מכתב פתוח לחברי מפלגת 'העבודה'

    אפרים דוד 2 Comment on מכתב פתוח לחברי מפלגת 'העבודה'

    מפלגת 'העבודה' מרוויחה היום מעט עניין ציבורי בסדר היום התקשורתי | במה שונים הבחירות המקדימות הנוכחיות מאלו שהתקיימו בעבר? • מה תעשו עם דעת המיעוט? • וגם, על איזה שלטון אתם מדברים?

    בחירות מקדימות ב'עבודה'. ארכיון צילום: פלאש 90
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפריימריז למפלגת העבודה שמעניינים מתמיד. הרבה בזכות המועמד שהפיק סרטון לפני כשנה בו הוא מלא במילים שאיך נגדיר אותן, לא ממש, לא, לא ממש תרבותיות, נוסף לו מועמד שכיהן כשר לאיכות סביבה והתפטר, נוסף לו מועמד שהיה כבר שר ביטחון ומשום מה יצא לסבב מפלגות, נוסף לו מועמד שאמנם בא מרקע בטחוני אך לא ברור מה הקשר שלו להובלת מפלגה, נוסף לו מועמד שמכהן כיו"ר מפלגה ומנסה להמציא את עצמו בכל פעם מחדש מלווה בחוסר ביטחון עצמי, עובדה, הוא כל הזמן מנסה לעשות חיבורים עם גורמים נוספים ומתרץ את זה באמתלות של ויתור על אגו לטובת – לטובת מה?

    להחליף את השלטון. להחליף, סבבה. את, סבבה. שלטון? חברים, ממשלתנו אינה שלטונינו. הממשלה או כפי שאתם אוהבים לכנות זאת, "השלטון", היא היא הממשלה שבחרו בה רוב אזרחי ישראל. רוב. כן, כן, רוב. ודמוקרטיה אתם יודעים נקבעת על פי רוב.

    יתרה מכך, דמוקרטיה מתחשבת ברגשי המיעוט והממשלה כרגע מתחשבת מאד ברגשי המיעוטים שבה אם עוזבים פופוליזם. לפי השיח שלכם, אי אפשר להיות בטוחים איך תנהגו עם המיעוט. אצלכם הכל ברור, אה? כמו שכבר אמר מועמד מכם היום "מה הבעיה עם תחבורה ציבורית בשבת?" אצלכם הכל ברור, נהיר, פשוט ודורסני. לפחות ככה זה נשמע.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה התאוריה המקושקשת והמבולבלת הזאת אם אתה לא סגור על הדעה שלך אל תפרסם אותה