גלריה: דימונה לבשה חג לכבוד התורה

    קלמן טלר 1 Comment on גלריה: דימונה לבשה חג לכבוד התורה
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום שישי האחרון נחנך ברוב פאר והדר היכלה החדש והמפואר של ישיבת 'נחלת אפרים' שע"י מוסדות 'שלהבת הדרום' בדימונה. המוסדות שהוקמו ביד רמה בנשיאותו של הגאון הרב יעקב חמד שליט"א, מהווים אבן שואבת לקהל שומרי המצוות ויראי ה' בעיר הדרומית. הבניין החדש שנקרא 'מגן אברהם', נתרם על ידי הנגיד ר' דוד שרים הי"ו לזכר רבה של פנמה הרה"ג הרב אברהם שרים זצ"ל שהיה תומך נלהב של המוסדות, הוא עוד נדבך בפעילות הברוכה והמפוארת בעיר דימונה.

    במעמד החשוב השתתפו מרנן ורבנן גדולי הדור בראשות נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, ורבה של ירושלים, מורינו הראשון לציון רבי שלמה משה עמאר שליט"א שהגיעו במיוחד במסוק בכדי להשתתף באירוע הנכבד. בני הקהילה הנרגשים הסתופפו בכדי להאזין בצמא לדבריהם של הרבנים הגאונים שהעטירו מברכתם על פעילותו החשובה של הרב יעקב חמד שליט"א ועל מסירותם העצומה של יהודי פנמה עבור החזקת התורה בישראל. הרה"ג שלום דיין שליט"א, רב העיר דימונה נשא אף הוא דברים ושיבח את האימפריה התורנית העצומה שקמה בנגב השומם וברך את הרב חמד שיזכה לגדול ולהתרחב עד שתהפוך דימונה לעיר חרדית בעז"ה.

    הרב יעקב חמד הודה בחום למרנן ורבנן גדולי הדור שהטריחו עצמם ובאו לאירוע בכדי לחזק את הקהל הקדוש ולהגדיל תורה ולהאדירה, והכיר טובה עצומה לשר הפנים הרב אריה דרעי שליט"א שעומד שנים ארוכות לימין המוסדות ותושבי העיר, אך נבצר ממנו להשתתף באירוע עקב אבלו על אמו ז"ל.

    הקהל הרב שהגיע לחגוג עם הישיבה ביום חגה, נהנה מאתנחתא מוזיקלית עם הפייטן יובל טייב ותזמורתו, ולאחר טקס מרשים של הסרת הלוט וקביעת המזוזה ע"י מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, התפזר הציבור לביתו תוך תחושת התעלות והתרוממות רוח.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אימפריה תורנית? נו נו .. חנוכת הבית לבנין ששופץ נו נו