בית שמש חנכה לשכת מידע של רשות המיסים

    איתי גדסי 1 Comment on בית שמש חנכה לשכת מידע של רשות המיסים

    בבית שמש חנכו אתמול את לשכת המידע החדשה של רשות המיסים

    הבכירים בעת גזירת הסרט
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בטקס חגיגי ובמעמד אישי ציבור חנכה רשות המיסים במרכז בית שמש לשכת מידע ושירות עבור תושבי בית שמש והסביבה, שעד עתה היו צריכים להגיע עבור כל פרט למרכז רשות המיסים ברמלה, ומעתה הכל יהיה זמין בתוך בית שמש, בבניין משרדים חדש ומפואר, ועם תודעת שירות גבוהה. הדבר התאפשר לאחר עמל רב של סגן ראש העיר שמואל גרינברג מול רשות המיסים.

    את הטקס פתח והנחה מר ואדים אבנשטיין, מנהל המרכז הארצי למידע, שירות ומשאבים ברשות המיסים, שתיאר את הפעילות הרבה שנעשתה במהלך השנתיים האחרונות עד להקמת הלשכה החדשה בבית שמש, תוך שהוא קשר שבחים למר משה אשר מנהל רשות המיסים שמחולל את מהפכת השירות ברשות המיסים, ובכלל זה הקמת הלשכה בבית שמש ושני לשכות נוספות שיפתחו בתקופה הקרובה במקומות נוספים בארץ.

    יו"ר ועדת הכספים חה"כ משה גפני אמר בדברי ברכתו כי רשות המיסים פועלת במשמרתו של משה אשר בצורה מיטבית, מגדילה את המשאבים של המדינה, ובסופו של יום מביאה מיליארדים נוספים שעמם ניתן לעשות פרויקטים חברתיים.

    חה"כ גפני סיפר על כך שמזה שנתיים הוא שומע שוב ושוב מסגן ראש העיר שמואל גרינברג על הצורך להקים לשכת רשות המיסים בבית שמש, והוא רתם אותו בכדי לקדם את הפרויקט החשוב, ועל כך ראוי הוא לכל ברכה.
    סגן שר האוצר הרב יצחק כהן אמר כי הקמת הלשכה בבית שמש היא ברכה גדולה לעיר, שכן התושבים הרבים יוכלו לקבל את השירות ליד הבית, בלי לנסוע לא לירושלים ולא לרמלה, אלא הכל מהיר וזמין.

    ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול אמר בדברי ברכתו כי זהו יום חשוב לעיר, בעבר כבר הייתה כאן שלוחה של רשות המיסים אבל זו נסגרה, אך מה שחשוב שמאז ועד היום בית שמש שלישה את עצמה, אנו מתקרבים כבר כיום ל-120 אלף תושבים, תוך עשור נגיע לרבע מיליון, כך שחשוב שבבית שמש יקבלו את כל השירותים.

    בדברי ברכתו שיבח ראש העיר את סגנו שמואל גרינברג, ואמר כי לצד כל התפקידים שיש לגרינברג בעירייה, נטל על עצמו תפקיד לגייס לבית שמש את כל משרדי הממשלה, כך הוא פעל מול משרד הפנים, מול הביטוח הלאומי, ועתה מול רשות המיסים.

    את מסכת הברכות חתם סגן ראש העיר שמואל גרינברג שסיפר כי מה שהוביל אותו לפעול למען פתיחת רשות המיסים בבית שמש, הייתה ההנחיה שנתן בשעתו מרן הרב שך זצ"ל עם כינונה של תנועת 'דגל התורה' והיא שמעבר לכל הדברים הגדולים אסור לשכוח את זעקת האלמנה וכאב הדל. לשכת רשות המיסים היא באה בעצם לעזור לאותה מורה בבית ספר ואותה גננת שעובדת בשני מקומות שצריכה לנסוע עד רמלה בכדי להגיע לתיאום מס, ועל הדרך להפסיד שעות עבודה.

    גרינברג הודה בדבריו לכל אלו שסייעו להקמת הלשכה בבית שמש שמצטרפת לשלוחות של משרדי הממשלה השונים שכבר נפתחו בבית שמש, והוסיף כי יש לשבח במיוחד את הראיה הנכונה להביא לכך שכל העובדים יהיו תושבי בית שמש, דבר שבוודאי גם יקבל ביטוי בתודעת השירות.

    עם תום מסכת הנאומים והברכות, הציגו אנשי רשות המיסים את מנהל הלשכה החדש של בית שמש מר בני דמרי, ואחר ניגשו המכובדים לגזור את הסרט בפתחה של הלשכה החדשה, לקול התשואות של משתתפי הטקס ובהם חבר מועצת העיר שמעון גולדברג, מנכ"ל העירייה עו"ד מתי חותה, היועץ המשפטי לעירייה עו"ד מיקי גסטווירט, מבקר העירייה יעקב דהן, בכירי רשות המיסים, יועצי מס מבית שמש, ועוד.

    אגב, ראוי לציין כי הלשכה החדשה לא עוסקת בחקירות ובדיקות, אלא זו לשכת שירות ומידע. העמדות במרכזי השירות מאפשרות לפונים למשרדי מס הכנסה ומיסוי מקרקעין לקבל שירותים מהירים. בין השירותים הניתנים בעמדה: מתן אישור על קיום/אי קיום תיק במס הכנסה, הפניית אזרחים למפקח המטפל בתיק, חלוקת טפסים ועוד. בנוסף, ניתן יהיה להגיש טפסים ומסמכים למשרדי מיסוי מקרקעין, בכלל זה טפסי מס שבח, תיאומי מס ומענק עבודה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      דווקא הכלבה קאיה של ראש הממשלה תקפה ונשכה כבר מספר פעמים, כולל את ראש הממשלה.
      על זה נאמר : אמור לי מי חברך ואומר לך מה אתה…
      אכן, פני הדור כפני הכלב