פרקליטו של אולמרט: "כבר בחודש מרץ היה לו שיח עם הצנזורה"

    עמית דניאל No Comments on פרקליטו של אולמרט: "כבר בחודש מרץ היה לו שיח עם הצנזורה"

    פרקליטו של אולמרט, עו"ד אלי זוהר, טוען כי אולמרט פעל על פי החוק והיה בקשר עם הצנזורה | וגם, סערת התמונה "אולמרט לא ידע מזה; נלחמנו שזה לא יתפרסם"

    אולמרט וזוהר צילום: אוליביר פיטוסי, פול
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עורך הדין אלי זוהר, פרקליטו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, אומר כי מרשו סבל רבות בשנים האחרונות וכי ההחלטה של וועדת השחרורים מוצדקת. "אני לא אוהב להיות פסיכולוג של המערכת אבל אני חושב שמנת הסבל שהוא עבר בשנים האחרונות היא גדולה" אמר.

    על התנהלותו של אולמרט בתחילת החקירות ובהתפתחותן, אמר: "הוא התפטר ברגע שהוא הבין שהחקירות הולכו וגוברות. הוא היה יכול להישאר אבל התפטר והתפנה למאבק המשפטי שלו".

    באשר לסערה הציבורית סביב דברים שכתב שחלקם היו צריכים לעבור את אישור הצנזורה, אמר: "הוועדה קבעה במפורש שלאהוד אולמרט היתה זכות מלאה להוציא. אם למישהו היתה איזשהו כוונה לעכב את פעילות, הוא כבר במרץ חזר מהצנזורה עם תיקונים ואישורים. הוועדה לא קיבלה את זה" אמר בריאיון לגל"צ.

    בשבוע האחרון התפרסמה במרחבי הרשת תמונה בה נראה אולמרט בבית החולים, עו"ד זוהר אומר על כך "התמונה צולמה ללא ידיעתו. כל צוות האנשים שעוזרים לאהוד, לחמנו מול כלי התקשורת שיורידו את זה ולחמנו שזה לא יעלה לתקשורת. זה שזה הופיע היום באחד מכלי התקשורת בהבזק של רגע, אני חושב שזה לא בסדר. לאולמרט לא היה רצון בתמונה שכזו. מי שמכיר את אולמרט יודע איזה קושי יש לו להופיע כחסר אונים" אמר עו"ד אלי זוהר.



    0 תגובות