נשיא המדינה העניק את "אות הנשיא למתנדב" לארגון החרדי

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נשיא המדינה העניק את "אות הנשיא למתנדב" לארגון החרדי

    נשיא המדינה העניק את "אות הנשיא למתנדב" לשנת תשע"ז | בין מקבלי האות, הרב אהרן אברמן וארגונו 'לב מלכה' המסייע לחולי סרטן ובני משפחותיהם

    הנשיא, הרב אברמן וחברי וועדת האות צילום: מארק ניימן, לע"מ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה רובי ריבלין העניק אתמול את "אות הנשיא למתנדב" לשנת תשע"ז, בטקס שהתקיים בבית הנשיא. אות הנשיא למתנדב הוענק על ידי הנשיא זו השנה ה-43 ל-12 מתנדבים וארגונים שנבחרו לקבל את הוקרת החברה והמדינה לעשייתם ההתנדבותית.

    בדבריו, התייחס הנשיא לחברה הישראלית, "פסיפס מגוון ומרהיב ביופיו," לדבריו, בה פעמים רבות מדגישים את השונה ולא את הדומה, ואמר: "פעמים רבות נשאלתי האם אני רואה בסיס איתן ומשותף לחברה הישראלית שלנו, על שבטיה וגווניה השונים. והתשובה שלי היא אתם. אתם הבסיס המשותף. בסיס של תחושת שליחות, בסיס של מחויבות, בסיס של דאגה לאחר, דאגה לחברה, דאגה למדינה. כולנו צריכים לראות את החברה הישראלית דרככם".

    "אתם זוג המשקפיים הטוב ביותר להסתכלות על החברה הישראלית," אמר הנשיא והוסיף: "בראש ובראשונה, כאן הערב, אפשר לראות את הגיוון הישראלי של המתנדבים: דתיים וחילונים, נשים וגברים, יהודים וערבים, בגילאים שונים, ממקומות שונים בארץ ומרקעים שונים. החברה הישראלית אינה אחידה וטוב שכך, אבל בנוסף, המשותף לכולכם הוא שזיהיתם אתגרים בחברה הישראלית, אתגרים שנגרמו בחלקם מהגיוון הישראלי הרב והחלטתם להתמודד, להירתם, לגשר בין המגזרים, לצמצם את הפערים, להשתמש בכוחו של הגיוון להנכיח ולהעצים את סגולותיו, את ההזדמנויות שטמונות בחובו." הנשיא הודה לוועדה המייעצת וליושב הראש הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ.

    בין הזוכים היה ארגון 'לב מלכה' שבראשו עומד הרב אהרן אברמן. בנימוקי הועדה נכתב "על שוויון הזדמנויות לחיי שגרה לילדים חולי סרטן. ארגון לב מלכה הוקם בשנת 1992 על יד הרב אהרן אברמן. 500 המתנדבים בארגון מקיימים פעילויות שונות למען ילדים חולי סרטן מכל המגזרים ומכל רחבי הארץ – בין היתר, השאלת ציוד רפואי, שיעורים פרטיים וחוגי העשרה, ייעוץ רפואי ותמיכה במשפחות של הילדים החולים. עיקר הפעילות הוא ארגון מחנות הבראה ונופש לילדים – בארץ ובחו"ל, בכל ימות השנה".



    0 תגובות