איראן השתמשה במגן דוד כמטרה לניסוי טילים

    שלמה ריזל No Comments on איראן השתמשה במגן דוד כמטרה לניסוי טילים

    השגריר דנון חשף בפני מועצת הביטחון: "איראן השתמשה במגן דוד כמטרה לניסוי טילים"

    המטרה שסומנה אותה הציג השגריר דנון
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון, חשף היום (ד') מידע חדש בפני מועצת הביטחון אודות תכנית הטילים הבליסטיים של איראן וכוונותיה נגד ישראל. במסמך שנשלח לחברות המועצה, דנון חשף לראשונה צילום לוויין המוכיח כי איראן השתמשה במגן דוד כמטרה לניסוי טיל בליסטי לטווח בינוני מסוג "Qiam" בדצמבר האחרון, תוך הפרה ברורה של החלטת מועצת הביטחון 2231. מגן הדוד נצבע על הקרקע כסימון המטרה וניתן לראות בצילום הלוויין את המכתש שיצר הטיל בקרקע.

    השגריר דנון פנה לחברות המועצה: "ניסוי הטילים הזה לא רק מפר את החלטות מועצת הביטחון אלא מוכיח שוב מעל לכל ספק את כוונותיה האמתיות של איראן לפגוע בישראל".

    דנון קרא לחברות המועצה לפעול באופן מידי נגד האיום האיראני: "איראן היא התומכת במשטר אסד הטובח במאות אלפי אזרחים, מממנת את חיזבאללה המאיים על אזרחי ישראל ותומכת בטרוריסטים ורודנים ברחבי המזה"ת והעולם. מועצת הביטחון צריכה לפעול באופן מידי נגד מפגן השנאה הזה וההפרות הפרובוקטיביות של איראן המאיימות על יציבות האזור כולו".

    כזכור, בחודש שעבר איראן שיגרה טיל בליסטי לעבר סוריה ופרסמה הצהרה המאיימת על ישראל. לשיגור קדמו סדרת ניסויים בליסטיים שביצעה איראן מאז 2015 בניגוד להחלטות מועצת הביטחון.



    0 תגובות