נתניהו: "אריאל תמיד תהיה חלק ממדינת ישראל"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: "אריאל תמיד תהיה חלק ממדינת ישראל"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר: "אנחנו בונים באריאל, אנחנו בונים את אריאל ואריאל תמיד תהיה חלק ממדינת ישראל" • במקום נכחו גם שלדון אדלסון ורעייתו, עליהם הרעיף נתניהו שבחים: "אתם תומכים בחינוך יהודי"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו צילום: חיים צח, לע"מ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נתניהו הצהיר היום כי אריאל תמיד תהיה חלק בלתי נפרד מישראל ובית הספר לרפואה שהיום הונחה אבן הפינה למבנהו באוניברסיטת אריאל בשומרון תכשיר רופאים רבים שירמו את קרנה של המדינה. בנאומו בטקס באריאל, ציין ראש הממשלה נתניהו לשבח, את התורם העיקרי לפקולטה החדשה לרפואה באוניברסיטה בשומרון, בעליו של העיתון 'ישראל היום' איש העסקים, שלדון אדלסון.

    "לפני 19 שנים, בכהונתי הראשונה כראש הממשלה" אמר ראה"מ "הייתה לי הזכות הגדולה להכריז על אריאל כעיר ואם בישראל. לפני ארבע שנים, הייתה לי הזכות, אחרי מאבק ארוך, להכריז על המעבר של מכללת אריאל לאוניברסיטה באריאל. קראנו לזה "מרכז אוניברסיטאי" והיום אנחנו מניחים אבן-פינה לבית ספר לרפואה באוניברסיטת אריאל, על שם שלדון ומירי. איזו פריחה, איזו קדמה ואיזו תקווה".

    "אני רוצה להגיד לכם שרואים כאן קו רצוף של התפתחות. בתווך פתחנו כאן גם היכל תרבות, גם זה תמיד בא עם ויכוחים, אבל עשינו את זה, ושכונות ובתים. אנחנו בונים באריאל, אנחנו בונים את אריאל ואריאל תמיד תהיה חלק ממדינת ישראל".

    "אבל בהזדמנות המרגשת הזאת אי אפשר שלא להזכיר, ויותר מלהזכיר – להרכין ראש, לזכרו של יקירנו רון נחמן. אני יודע שדורית נמצאת כאן עם כל המשפחה. יקירנו רון נחמן, שהיה איש חלום ואיש חזון והוא יסד את אריאל, הוא הקים את אריאל ופיתח אותה, ואנחנו כולנו, יחד עם ראש העיר וכל האנשים שנמצאים כאן – מהמועצה והיישוב ומחוץ ליישוב – ממשיכים את דרכו של רון".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא קיים איסור הבעת דיעה פוליטית במוסד אקדמי?