ליצמן: "בנט לא יעשה שום דבר מול הרפורמים ללא תיאום עם הסיעות החרדיות"

    עמית דניאל No Comments on ליצמן: "בנט לא יעשה שום דבר מול הרפורמים ללא תיאום עם הסיעות החרדיות"

    שר הבריאות, יעקב ליצמן, אומר כי פגישתו של בנט עם הרפורמים לא משמעותית "קיבלתי התחייבות שלא יהיה אף צעד משמעותי ללא תיאום עם הסיעות החרדיות" • על רופאי 'הדסה' הנוטשים: "לא נורמלי לקחת ילד אחרי מח עצם לגן סאקר; הפסקתי להציע פתרונות"

    סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות, יעקב ליצמן, שוחח עם מני גירא שוורץ, ב"מהדורה המרכזית" והתייחס לחוק הגיור, מתווה הכותל, סערת רופאי 'הדסה' ופגישת שר החינוך, נפתלי בנט, עם הרפורמים.

    "בג"צ לא כפה על הצדדים" אמר ליצמן כשהוא מתייחס לדיון היום בבג"צ בנושא המחלקה האונקולוגית ב'הדסה' "אני הצעתי גישור לפני מספר חודשים וחבל שלא קיבלו את זה כבר אז. בג"צ הציע בדיוק את מה שאני הצעתי. גם היום אני קורא לכולם לחזור לבית החולים ולטפל בילדים. אני לא מציג שום פתרונות בתקופה האחרונה. אחרי שהצעתי אין לי מה להציע. אני לא אזרוק את רוטשטיין ולא אלך לפתוח מחלקה ב"שערי צדק. כואב לי מה שעושים לילדים. לא נורמלי שבחום כזה ילדים שעברו השתלות מח עצם שרופאים יקחו אותם לגן סאקר למאהל".

    האזינו:

    סערת המתווה הכותל והחיבוק של שר החינוך, נפתלי בנט, לרפורמים: "שר החינוך לא יעשה שום דבר בניגוד לעמדותיהם של סיעת ש"ס ויהדות התורה, כך הובטח לי. אני לא חושב שיש לנו בעיה אתו. מפריע לי להיפגש עם רפורמים אבל בעניין התוכן וההחלטה, השר בנט אני בטוח לא יעשה שום דבר בניגוד לעמדת ש"ס ויהדות התורה".

    באשר לסטטוס קוו, סביבו טוענים בסיעות החרדיות, פועלים, אומר ליצמן: "מי שמנסה לשנות את הסטטוס קוו הם הרפורמים, הם מי שמנסה לפתוח חנויות בשבת לא אנחנו. אנחנו לא רוצים לשנות כלום".

    ליצמן סבור כי חוק הגיור יעבור בקדנציה הנוכחית "אני בטוח שעד סוף הקדנציה נשלים גם את חקיקת חוק הגיור. צריך להבין דבר אחד. אנחנו מצביעים עם הקואליציה. יש המון חוקים שהקואליציה הביאה ואנחנו תמכנו על אף שזה לא מה שאנחנו רוצים אבל בכל זאת תמכנו. כך הם (ליברמן) צריך לדעת להצביע עם הקואליציה".

    על הדיווחים סביב הניצחון החרדי במתווה הכותל, אמר "לא חושב שחגגנו. מי שחגג על הכותל זה הרפורמים בפעם הקודמת. הרפורמים הרסו את יהדות ארה"ב אנחנו מבחינתנו פועלים נגד דריסת רגל לרפורמים בארץ".



    0 תגובות