מביש • בנט מחבק את הרפורמים: "שיחת גישור"

    איתי גדסי 1 Comment on מביש • בנט מחבק את הרפורמים: "שיחת גישור"

    על אף שותפותו הקואליציונית וההיגיון ששותף קואליציה בכיר יגן על החלטות ממשלה, שר החינוך, נפתלי בנט ובכירי מפלגתו נפגשו עם נציגים מהתנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות למה שהוגדר כ"שיחת גישור" ולהסביר את 'דיס האינפורמציה' שבנושא

    שר החינוך, נפתלי בנט
    14:19
    18.04.24
    מיכל ירושלמי No Comments on מגיע לך כתר: גיטי שוורץ במסר מיוחד לנשות החיל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פגישה מבישה ליהדות ולהבדיל לקואליציה: היום קיימו שר החינוך, נפתלי בנט, שר המשפטים, איילת שקד וסגן שר הביטחון, אלי בן דהאן פגישה שהוגדרה כ"שיחת גישור" עם נציגי הפדרציות היהודיות בארה"ב, מנכ"ל הסוכנות, מזכ"ל הסוכנות, נשיאי התנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות ונציגי קרן היסוד.

    הפגישה הוגדרה ככזו "שנועדה במטרה לפשר ולגשר על המשבר סביב חוק הגיור וההחלטה על הכותל ולהסביר את דיס האינפורמציה שקיים סביב הנושא".

    ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) הגיב לפגישה ואמר: "מבייש ששרי 'הבית היהודי', במקום לגבות את ראש הממשלה ששומר על הסטטוס קוו, רצים לסעודת הרפורמים על גבו על מנת לקושש כותרת. כולנו זוכרים את תרומת 'הבית היהודי' לאחדות העם בסאגת חוק ההסדרה" אמר.

    בשיחה שנשא מרן הראשל"צ הגר"י יוסף בפני דיינים, התייחס הרב לניסיונות הפשרה עם הרפורמים בנושא חוק הגיור ואמר כי יש להילחם בניסיונות הללו בכל תוקף: "ניסיונותיהם של התנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות להכניס בדלת האחורית גויים לעם ישראל ולהביא עלינו את ההתבוללות שכבר גרמו ביהדות העולם לא יצלחו" אמר הרב.



    1 תגובות

    מיין תגובות