מרן הגר"י יוסף: "יש להילחם בכל ניסיון פשרה בחוק הגיור עם הרפורמים"

    איתי גדסי No Comments on מרן הגר"י יוסף: "יש להילחם בכל ניסיון פשרה בחוק הגיור עם הרפורמים"

    סערת חוק הגיור • הראשל"צ, מרן הגר"י יוסף שוחח עם דיינים ואמר: "ניסיונותיהם של התנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות להכניס בדלת האחורית גויים לעם ישראל ולהביא עלינו את ההתבוללות שכבר גרמו ביהדות העולם לא יצלחו" • "יש להילחם בכל תוקף בניסיונות הפשרה"

    מרן הראשל"צ הגר"י יוסף צילום: יעקב כהן
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הראשון לציון, הרב הראשי לישראל ונשיא בית הדין הרבני הגדול, מרן הגאון רבי יצחק יוסף אמר בשיחה בפני דיינים: "יש להילחם בכל תוקף בכל ניסיון פשרה שמשמעותו הכרה מכל סוג שהוא בגיורים פרטיים שלא באמצעות מערך הגיור הממלכתי. לא לצורך נישואין ולא לצורך התאזרחות והכרה לפי חוק השבות".

    הרב הוסיף ואמר: "ניסיונותיהם של התנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות להכניס בדלת האחורית גויים לעם ישראל ולהביא עלינו את ההתבוללות שכבר גרמו ביהדות העולם לא יצלחו. על מדינת ישראל, מדינתו היחידה של העם היהודי לשמר את שלמותו של העם ולהילחם בכל תוקף בתופעת ההתבוללות שמביאה בסופו של דבר להשמדתו הרוחנית של העם היהודי. אני מחזק את ידיהם של שרי הממשלה וחברי הכנסת שעומדים על המשמר ונלחמים בכל תוקף למען שלמות ואחדות עם ישראל".

    כזכור, עם אישור חוק הגיור על ידי ועדת השרים לענייני חקיקה, החלה סערה ציבורית מצד סיעת 'ישראל ביתנו' שאף הגישה ערר על החלטה. בסיעות החרדיות אמרו כי יעמדו על אישור החוק וכי "אם ליברמן יצביע כפי שהוא רוצה, גם אנחנו נצביע איך שאנו נרצה".



    0 תגובות