צפו: חיסול הבכיר האוקראיני • מי עומד מאחורי המתקפה?

    שלמה ריזל No Comments on צפו: חיסול הבכיר האוקראיני • מי עומד מאחורי המתקפה?

    סבירות גבוהה כי מי שעומדת מאחורי חיסול הבכיר בשירות הביטחון החשאי האוקראיני, היא רוסיה • באוקראינה מדווחים: "אנו תחת מתקפת סייבר"

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מקסים שפובאלוב, אל"מ בשירות הביטחון החשאי האוקראיני, ומי שהיה מפקד הכוחות המיוחדים באוקראינה חוסל בפיצוץ מכוניתו בלב קייב. גורמים בממשל האוקראיני חושדים שמוסקבה ובדלנים פרו-רוסיים מעורבים במעשה. נזכיר כי למרות הפסקת האש שנכנסה לתוקפה לפני כשנה וחצי, עדיין מתנהלים חילופי אש כבדים כמעט מידי יום במזרח אוקראינה שבחלקה נמצאת תחת שליטה של הבדלנים הפרו-רוסים שנתמכים על ידי מוסקבה. מידי שבוע נפצעים עשרות בירי ארטילרי שמבצעים 2 הצדדים, כולל על יעדים אזרחיים.

    כידוע, לרוסיה יש תשתיות עמוקות באוקראינה ואזרחים רבים רוצים לראות את אוקראינה כחלק מרוסיה הגדולה, כך שפעילות חיסול כזו "לא דורשת מאמץ גדול". רק לפני חודשיים חוסל בקייב עיתונאי רוסי בכיר שהרבה לתקוף את הממשל הרוסי.

    בתוך כך, אוקראינה מפרסמת בשעה האחרונה כי היא נמצאת תחת מתקפת סייבר רחבת היקף שלפי טביעות האצבע מבוצעת על ידי "ישות מדינית". התקיפה כוללת את חברת החשמל האוקראינית, שדה התעופה הבינלאומי בוריספול בקייב, הבנק המרכזי ובנקים נוספים, אתרים של משרדי ממשלה, שירות הדואר ועוד חברות ממשלתיות ופרטיות. גורמים בממשלה אמרו בעילום שם כי רוסיה עומדת מאחרי המעשה.



    0 תגובות