דיון דרמטי בבג"צ: ההורים התנגדו להליך גישור, השופטים דחו את דרישתם

    דוד פיינגולד 1 Comment on דיון דרמטי בבג"צ: ההורים התנגדו להליך גישור, השופטים דחו את דרישתם

    סערת הרופאים הנוטשים ב'הדסה': "בית המשפט העליון החליט על הליך גישור בין הרופאים להנהלת בית החולים 'הדסה עין כרם' • ההורים התנגדו "דורשים דד ליין" • השופטים הציעו את השופט (בדימוס) אליקים רובינשטיין כמגשר • ההחלטה המלאה

    בג"צ • אילוסטרציה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר התקיים דיון בבג"צ באשר למצב המחלקה האונקולוגית לילדים בהדסה עין כרם.

    שופטי בג"צ הציעו לצדדים לילך לגישור עליו יהיה אמון השופט בדימוס אליקים רובינשטיין. ההורים דחו את ההצעה אך בג"צ החליט כי חרף התנגדותם יתקיים הליך גישור.

    אחד ההורים שוחח עם אתר קול חי ואמר: "הדרישה היא שיהיה דד ליין להליך גישור שכזה. הסכסוך הזה היה צריך להיות פתור כבר אתמול".

    שר הבריאות, יעקב ליצמן, פנה להורי הילדים ואמר: "לעת הזאת, עיני כל נשואות להליך הגישור שנקבע בבית המשפט. אני מבקש מכם לשים את העבר מאחורינו ולתת הזדמנות אמיתית למהלך הזה, לטובת הילדים. אנו ניגשים לגישור בכנות ובשקיפות, כדי למצוא פתרון למשבר הקשה במהירות האפשרית. הלב שלנו אתכם ולנגד עינינו אך ורק טובת הילדים היקרים".

    האם בהליך הגישור הזה האופציה להקמת מחלקה נוספת ב"שערי צדק" פתוחה או שמא רק פתרון בין כותלי "הדסה"? נראה שהאופציה השניה היא הנכונה ואולי אף הראויה.

    על דעה אחת אין חולק, הסכסוך הזה מוכרח וחייב להסתיים במהרה בכדי שהילדים החולים יוכלו לקבל את הטיפול הראוי להם בקרבת מקום מגוריהם.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין מה לומר כואב הלב ואלה תגמרו כבר את הענין ותתחילו לטפל ב
      ילדים