המתנחלים החרדים: סגן ראש מועצת גוש עציון – נציג 'דגל התורה'

    איתי גדסי 1 Comment on המתנחלים החרדים: סגן ראש מועצת גוש עציון – נציג 'דגל התורה'

    לראשונה בגוש עציון נציג דגל התורה במעלה עמוס מונה לסגן ראש המועצה: מרן הגר"ג אדלשטין שליט"א בירך את נציגי "דגל התורה" בגוש עציון שביקרו במעונו "תזכו לקדש שם שמים ולרומם קרנה של תורה"

    סילבר ושפירא מתברכים ממרן הגר"ג אדלשטיין
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הישג לציבור התושבים החרדי בגוש עציון עם התמנותו של נציג "דגל התורה" במעלה עמוס, יואל סילבר, לתפקיד סגן ראש מועצת גוש עציון. בימים האחרונים הגיעו נציגי "דגל התורה" במועצת גוש עציון סילבר ואליהו רוזנברג נציג היישוב החרדי מיצד יחד עם מנהל המחלקה המוניציפאלית של "דגל התורה" וסגר"ע בני ברק מנחם שפירא להתברך במעונו של מרן הגאון רבי גרשון אדלשטין שליט"א.

    מרן הגר"ג אדלשטיין שליט"א הביע קורת רוח מרובה כששמע על ההתפתחות הברוכה בהתיישבות החרדית ביישובי גוש עציון, מעלה עמוס ומיצד ועל פריחת מוסדות התורה במקום לצד תלמודי תורה וגני ילדים. מנחם שפירא הציג את יואל סילבר וסיפר על מינויו לתפקיד סגן ראש המועצה. מרן שליט"א בירך את הנציגים החרדיים בברכת ברכה והצלחה ואיחל להם שיזכו לקדש שם שמיים, לרומם קרנה של תורה ויצליחו בכל אשר יפנו.

    היישובים החרדים בגוש עציון, מעלה עמוס ומיצד נמצאים בתנופת פריחה וגידול כאשר עשרות משפחות בני תורה גרות במקום לצד עשרות משפחות נוספות שעתידות להגיע בקרוב לאחר שרכשו דירות בפרויקטים השונים הנבנים בימים אלו, וכבר כיום קיימים במקום גני ילדים, תלמוד תורה 'אדרת אליהו' בנשיאות מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן שליט"א, ישיבה וכולל לצד תלמוד תורה נוסף ובית ספר לבנות.

    המועצה ממתינה לאישור התב"עות המוכנות להרחבת והגדלת היישוב מה שייתן מענה למאות משפחות נוספות הרוצות להגיע לישוב.

    ראש מועצת גוש עציון הנבחר, שלמה נאמן, שנבחר בתמיכת "דגל התורה" ותושבי היישובים החרדיים בגוש עציון, החליט, מתוך מטרה להעניק ייצוג הולם לכלל האוכלוסיות המתגוררות בשטחי גוש עציון, למנות את נציג "דגל התורה" במעלה עמוס יואל סילבר, לתפקיד סגן ראש המועצה.

    יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, בירך על המינוי בשיחה ל"יתד נאמן" ואמר: "ראש המועצה, נתמך על ידי גדולי ישראל שליט"א ולכן "דגל התורה" תמכה בו, וב"ה הוא נבחר בתמיכתנו. אני מברך את הרב סילבר על מינויו לסגן ראש המועצה ואני מקווה כי הפעילות למען מוסדות החינוך התורניים והנושאים הדתיים ברחבי המועצה יימשכו לטובת התושבים".



    1 תגובות

    מיין תגובות