נורא הוד: ביקור מרן הגר"ש כהן במעונו של מרן הגראי"ל שטיינמן

    איתי גדסי 3 Comment on נורא הוד: ביקור מרן הגר"ש כהן במעונו של מרן הגראי"ל שטיינמן

    נשיא מועצת חכמי התורה, מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן הגיע לביקור בבית מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן • גדולי הדור שוחחו בדברי תורה ודנו בענייני השעה וציינו את אחדות השורות של הנציגים החרדים שמובילות להצלחה בכל המאבקים על עיקרי הדת

    מרן הגר"ש כהן בסוד שיח עם מרן הגראי"ל שטיינמן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התרגשות רבה נרשמה אמש כאשר נשיא מועצת חכמי התורה, מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, הגיע להיוועד עם מרן הגראי"ל שטיינמן בביתו שברחוב חזון איש בבני ברק. גדולי הדור שוחחו דקות ארוכות בדברי תורה כאשר נשיא המועצת מרן הגר"ש כהן הביא את דברי ה'חתם סופר' שהקב"ה משאיר את הצדיקים שבדור גם לאחר שסיימו את תפקידם בעולם הזה, משום שהדור זקוק להם. "אני מתפלל עליכם יום יום", אמר מרן הגר"ש למרן הגראי"ל שהגיב: "תבורכו".

    בהמשך, שוחחו מנהיגי הדור באריכות בענייני השעה העומדים על הפרק והזכירו בין היתר את נושא הכותל והגיורים כאשר הנציגים פועלים יחד במאבקים משותפים למען כלל ישראל. נשיא המועצת אמר לגראי"ל כי "מאז תחילת הקדנציה הזו אנו רואים הצלחה גדולה וסיעתא דשמיא מיוחדת בכל העניינים משום שהנציגים שלנו והנציגים שלכם עובדים יחד ובשיתוף פעולה כאיש אחד בלב אחד". הגראי"ל השיב לחכם שלום כי "ככל שמתכוונים יותר לשמה, כך ההשפעה יותר גדולה".

    יצוין, כי בין גדולי הדור שליט"א שוררת ידידות עמוקה במשך שנים רבות וחיבה גלויה שהורגשה היטב בעת הביקור המיוחד שארך דקות ארוכות כשבסיומו ביקש מרן הגראי"ל להודות למרן הגר"ש על שהטריח עצמו לבא לבקרו, ונשיא המועצת בירכו בברכת כהן שיזכה להמשיך ולהנהיג את כלל ישראל בבריאות גופא ונהורא מעליא.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אשרינו שאלו רבותינו!
      ימים על ימי מלך תוסיף!!!

    2. 2

      ה' ישלח לו רפו"ש למרן הגראי"ל צריכים אותו
      מרן הגר"ש כהן בלעה" כה לחי

    3. 1

      אם תשמעו פעם שדגל וש"ס חברו יחד תבינו מאיפה זה התחיל…