אסירי תודה • טוקר בראיון עם פוקוס

    אתי קצבורג No Comments on אסירי תודה • טוקר בראיון עם פוקוס

    17 אסירים בכלא איילון מגשימים היום את חלום המיקרופון שלהם • הם כבר שוקדים על תכנים ייחודים שיצליחו לגעת בשלל האסירים הפליליים ולעזור להם בתהליך השיקום שלהם • האזינו

    מסדרון בית סוהר • אילוסטרציה
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום זהו יום מרגש בשב"ס, לאחר מאמצים ואתגרים רבים נחנך רדיו פוקוס, ערוץ הרדיו הפנימי של השב"ס.

    השר גלעד ארדן בא לברך ועוד רבים וטובים השתתפו ותמכו בהחלטה המבורכת הזו, מנחם טוקר שוחח עם יוזמות ומפיקות המיזם המבורך הזה: אורית וקרין "מדובר בתוכנית שיקומית וייחודית" סיפרה אורית "אנחנו תמיד פתוחים ליוזמות ורעיונות. התוכנית מפעילה 17 אסירים בתוך כלא איילון הם בונים תכנים ייחודים, משדרים, עורכים, הם אותרו מכל בתי הסוהר בארץ, אסירים עם התשוקה הגדולה לשדר, האתגר הגדול הוא להגיע ל-10,000 אסירים פליליים ושתכני הרדיו ישפיעו עליהם מבחינה שיקומית, זה משודר לכל תא ותא".

    קרין אמרה: "הרדיו משודר במעגל סגור דרך מסכים וכל אסיר יכול לבחור אם הוא מאזין או לא, באגף התורני אין מסכים וזה בעיה, אנחנו לא עובדים על תדר, משדרים שלוש שעות ביום מ4-7".

    למנחם טוקר יש פתרון יצירתי לאגף התורני פתרון שיכול להיות אדיר עבור האסירים התורנים. טוקר סיפר שהוא מקבל מדי פעם הודעות מאסירים שמאזינים ל"קול חי" בתוך הכלא.

    הייחודיות של רדיו פוקוס בכך שאין פרסומות ודווחי תנועה, דבר לא רע. ודודי אינהורן כבר הכין לוח שידורים מרתק שאותו תוכלו לשמוע באודיו המצורף טוקר טוען כי כל תוכנית היא 40 דקות במקום 60 כי מקצרים שליש בכלא כמו בכל. ושעת הטיול של האסירים בחצר זכתה לשם הפופולארי 'זמן אוויר'.



    0 תגובות