טורנדו מציגה: מערכות מיני מרכזי המתקדמות בישראל

    חיים כץ No Comments on טורנדו מציגה: מערכות מיני מרכזי המתקדמות בישראל

    מיזוג אדיר טורנדו מציגה- חסכון מקיר לקיר חדשנות במזגן מיני מרכזי Legend

    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טורנדו מציגה מערכות מיני מרכזי המתקדמות בישראל, ופותחת לכם את הדלת לעולם של סטנדרטים חדשים בעולם מערכות המיזוג, כל זה עם 5 שנות אחריות מלאות. נעים להכיר…

    כשזה מגיע לשימוש במזגן, שאמור לספק פיתרון למגוון רחב של אנשים, זה לא דבר הכי פשוט. בעוד שאצל אחד 17 מעלות זו טמפרטורה אידיאלית, השני קופא מקור; הילדים לא ישנים עם מזגן מתחת ל-26 מעלות , בזמן שאתם רוצים רק להגביר את המיזוג.

    נשמע מוכר? לא עוד: טורנדו גאה להציג את סדרת מיני Legend-WD המתקדמת והאיכותית ביותר בישראל המשלבת מערכת טמפיום, המאפשרת שליטה מלאה בכל חדר, עם שלט נפרד המאפשר הדלקה, כיבוי או שינוי טמפרטורה, בכך מקבלים במערכת אחת גם חסכון מהותי בחשמל וגם שליטה על האזורים בבית אותם רוצים למזג.
    mמיני_מרכזי[1]
    עם סדרת המיני Legend תוכלו להתאים אישית את הכיבוי וההפעלה של המערכת באופן אוטומטי, בהתאם לטמפרטורה המתבקשת, לקבוע את עוצמת מיזוג האוויר בהתאמה מדוייקת לבקשתכם – כך שתוכלו ליהנות מאיכויות חדשות של מערכת המיזוג אצלכם בבית ולחסוך בחשמל מצורה משמעותית.

    בנוסף, תוכלו לכייל טיימר שבועי לכיבוי והפעלת מערכת המיזוג באופן אוטומטי ולחבר אותה למערכת בית חכם.

    לדברי אסף גריס, סמנכ"ל השיווק של קבוצת טורנדו, "מזגני טורנדו מיני מרכזי Legend הם פיתוח בלעדי של חברת טורנדו אשר הושקעו בו משאבים רבים. Legend מיני מרכזי מיוצר בסטנדרט איכות מהגבוהים בעולם ועומד בסטנדרטים של תווי תקן בינלאומיים מחמירים. חברת טורנדו מאמינה באיכות המזגן החדש ומעניקה ללקוחותיה באופן בלעדי חמש שנות אחריות מלאות על המזגן".



    0 תגובות