מה עושה בימת הכנסת בדימונה?

    איתי גדסי No Comments on מה עושה בימת הכנסת בדימונה?

    הכנסת בפעילות קיץ לכל המשפחה: "בימת הכנסת" בדימונה • במסגרת מדיניות יושב ראש הכנסת, הכנסת מתחברת שוב לפריפריה ותקיים ביום א' פעילות קיץ לכל המשפחה בעיר דימונה

    יוגב במסגרת הפעילות
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מרכז המבקרים של הכנסת מקיים היום (יום א') בעיר דימונה, פעילות ראשונה מסוגה של הכנסת – "בימת הכנסת" – כחלק ממדיניות הכנסת להגיע אל יישובי הפריפריה ברחבי הארץ ולאפשר לאזרחים להיחשף לפעילות הכנסת.

    הפעילות בדימונה תתקיים בשני חלקים: בשעות הבוקר קיימו חברי כנסת ומדריכי מרכז המבקרים פעילות לילדי בתי הספר היסודיים ולגמלאים. הפעילויות יכללו בין השאר: הסברים על עבודת הכנסת, מפגשים עם חברי כנסת, משחקי מחשב של הכנסת לילדים, משחקי טריוויה על הכנסת, סדנאות כנסת ירוקה, תצוגת כלבנים של משמר הכנסת ועוד.

    משעות אחר הצהריים יהפוך כול אזור הפארק העירוני בדימונה ל"בימת הכנסת" – מתחם פעילות חוויתי ומגוון לכל המשפחה שיציג את הכנסת ואת עבודתה. בין הפעילויות שיהיו במקום: שחקנים שיציגו דמויות היסטוריות, מתחם כנסת שקופה, מתחם משמר הכנסת, יצירה של סמלי המדינה, מתחם 'כנסת ירוקה', חידון הכנסת, תערוכות שונות, מתחם "הייד פארק" ו'שולחנות עגולים' ופעילויות רבות אחרות. הקהל שיגיע יוכל גם לפגוש את חברי הכנסת שיגיעו לדימונה ולשוחח איתם על עבודתם בכנסת. חברי הכנסת שצפויים להשתתף באירוע: ח"כ מוטי יוגב, ח"כ יואל חסון, סגן השר מייקל אורן, ח"כ מיקי זוהר, ח"כ יוליה מלינובסקי, ח"כ מאיר כהן, ח"כ יצחק וקנין, ח"כ אורן חזן, ח"כ אמיר אוחנה, ח"כ טלי פלוסקוב, ח"כ יהודה גליק והשר צחי הנגבי.

    יושב ראש הכנסת יולי יואל אדלשטיין צפוי להגיע לעיר דימונה ולהשתתף בפעילויות אחר הצהרים, לטעת עץ בעיר ולשוחח עם הקהל.

    פעילות הכנסת בפריפריה היא פרי יוזמתו של המנכ"ל אלברט סחרוביץ שביקש לשדרג את פעילות "מתחברים לכנסת" של מרכז המבקרים המוגבלת לתלמידים, גם לקהל הרחב ולמשפחות. הכנסת מתעתדת לקיים בקרוב פעילות דומה נוספת, גם בעיר בצפון הארץ, ככול הנראה במגדל העמק. מנכ"ל הכנסת סחרוביץ אמר: "החלטנו השנה להרחיב את הפעילות בפריפריה לפעילות משפחתית חווייתית לקהל הרחב שמביאה את הכנסת לשטח. זו זכות גדולה עבורנו שעיריית דימונה הפכה לשותפה ליום המיוחד ואני משוכנע שלתושבי העיר והאזור תהייה חוויה מהנה".

    יושב ראש הכנסת יולי יואל אדלשטיין: "אנחנו מחפשים כול העת דרכים יצירתיות לחבר את הציבור לעבודת הכנסת וליצור חוויה אטרקטיבית מחד, אך גם כזו שתעביר את המסר עד כמה עבודת הכנסת רלוונטית ומשפיעה על כול אזרח. אני מאושר על שאנו מצליחים להגיע למאות אלפי אזרחים בשנה בפעילויות השונות שהכנסת יוזמת, הן בתוך המשכן והן ביציאה לערים וליישובים ברחבי הארץ".



    0 תגובות