כעשרים עצורים בחשד לכניסה לקבר יוסף שבשכם ללא תיאום בטחוני

    בנצי לייזרוביץ No Comments on כעשרים עצורים בחשד לכניסה לקבר יוסף שבשכם ללא תיאום בטחוני

    כעשרים צעירים נעצרו בחשד כניסה לקבר יוסף

    קבר יוסף • אילוסטרציה | למצולמים אין קשר לנאמר
    19:23
    16.04.24
    קובי פינקלר No Comments on גלנט: "האיראנים נכשלו במתקפה ויכשלו בהרתעה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כעשרים עצורים הלילה בשומרון, בחשד כי עשו דרכם לתפילה בקבר יוסף. ארבעה מהעצורים נעצרו במתחם קבר יוסף בידי שוטרים פלסטינים והכו על ידם. שאר העצורים נעצרו בכבישי השומרון, עו"ד נתי רום : "מעצרי שווא"

    לפנות בוקר התקבל דיווח מכוחות צה"ל, על 20 צעירים שנכנסו לקבר יוסף בשכם ללא תאום עם כוחות הביטחון. 20 הצעירים, בגירים וקטינים, נעצרו לחקירה בחשד להפרת הוראה חוקית וכניסה לשטח סגור ללא היתר תוך סיכון ממשי לחייהם ולחיי כוחות הביטחון.

    בתום חקירתם יובאו החשודים לבית המשפט השלום בפתח תקווה לדיון בעניינם.

    בארגון "חוננו", המייצגים את העצורים סיפרו כי ארבעה מהצעירים הוכו בידי השוטרים תוך איומים וגידופים, והועברו לאחר זמן לכוחות צה"ל, אשר עצרו את הארבעה.

    "אחד מהעצורים שהוכה בידי שוטרים פלסטינים, שוכב על הריצפה בתחנת המשטרה כבר מספר שעות, רועד כולו ולא מתקשר. הוא עבר טראומה קשה והוא זקוק לטיפול רפואי, ביקשנו ממשטרת ישראל כי הוא ילקח לבית החולים לבדיקות וטיפול, בקשתנו טרם נענתה" סיפר עו"ד נתי רום מארגון חוננו שמעניק סיוע משפטי לעצורים.

    ב"חוננו" מוסיפים ואומרים כי חמישה עשר מהעצורים נעצרו בכביש בין הישוב איתמר לאלון מורה ובסמוך לבה"ד 3 (מחנה חורון) בחשד כי עשו דרכם לתפילה בקבר יוסף. כל העצורים נחקרים בשעה זו במשטרת אריאל. בשעות הקרובות צפוי להתקיים דיון בעניינם בבימ"ש השלום בפ"ת עו"ד חי הבר מארגון חוננו ייצג את העצורים.

    עו"ד נתי רום מ"חוננו" שנמצא בשעה זו בתחנת המשטרה באריאל הוסיף כי "רבים מהעצורים, חלקם קטינים ללא עבר פלילי, עוכבו באזור שאינו אסור בשהייה. הם עשו דרכם להילולת יוסף הצדיק במצפה יוסף הסמוך. לאחר מעצרם הם שהו שעות ארוכת בתוך ספארון צבאי, ללא מים וללא אוכל, בתנאים לא תנאים. מדובר במעצר שווא שכן אינם עברו כל עבירה".



    0 תגובות