ח"כ בן ארי: "הגדלת מספר החכי"ם – נחוצה; מקלב, גפני ואשר – חרוצים"

    עמית דניאל No Comments on ח"כ בן ארי: "הגדלת מספר החכי"ם – נחוצה; מקלב, גפני ואשר – חרוצים"

    ח"כ מירב בן ארי תומכת בחוק הגדלת הח"כים של ח"כ אורי מקלב ותולה זאת בעבודה טובה יותר שיקבלו האזרחים • אם תשאלו אותה, חברי הכנסת מיהדות התורה הם מהפעילים ביותר בכנסת ישראל

    חברי הכנסת אורי מקלב ומשה גפני צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע שעבר, הציע ח"כ אורי מקלב כי מספר חברי הכנסת יגדל ל-140. הדיון סביב ההצעה עלה ויש שצידדו ויש שפחות תמכו בהצעת החוק. ח"כ מירב בן ארי, בירכה על ההצעה ואמרה כי המהלך יכול לתרום לעבודת הח"כים בעבור האזרחים.

    "אורי מקלב הוא חבר כנסת חרדי והוא אחד מהחכ"ים הכי עובדים בכנסת" אמרה ח"כ בן ארי לקובי פינקלר ב"מהדורת הבוקר", "הבנתי שלח"כ יעקב פרי יש הצעת חווק דומה ל-150 ח"כים. כשכתבתי על עמדתי התומכת בטוויטר פחות צידדו בי" אמרה והוסיפה "הכי פופוליסטי זה להגיד שלא מתאים עוד חברי כנסת. ראיתי גם חברי כנסת שכתבו ישר לא צריך" אמרה.

    "בתור אחת שחברה בשבע ועדות" סיפרה "אני חושבת שהייתי עושה עבודה טובה יותר אם הייתי חברה בשלוש ועדות. אני רואה את חברי הכנסת משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר שהם חברי כנסת טובים וחרוצים".

    באשר למימון תוספת ח"כים אמרה בן ארי "מדובר בהמון כסף אין ספק, מצד שני יש מושג שנקרא החזר על השקעה. בסופו של דבר אם יהיו יותר חברי כנסת חרוצים זה יחזור לציבור. זו חשיבה מאד נכונה ומאד מתאימה לשנת 2017. צריך להבין שהשתנה המצב".

    לסיכום, אמרה בן ארי "אני חושבת שההצעה הזו, עם סיכויים נמוכים, אבל אני חושבת שזה חשוב מאד לדבר על זה. הכי פופוליסטי לומר שלא צריך".



    0 תגובות