המועצה הדתית בפתח תקווה: יש זוכה במכרז הכשרות בעיר

    קלמן טלר No Comments on המועצה הדתית בפתח תקווה: יש זוכה במכרז הכשרות בעיר

    הראשונה ליישם את מתווה הרבנות למשגיחי כשרות: המועצה הדתית פתח תקווה | לאחר מכרז שהתקיים בעיר, חברת "כפל" נבחרה לנהל את עבודת המשגיחים בעיר | היעד: נתק מוחלט בין משגיח למושגח

    רב העיר, הגאון הרב מיכה הלוי צילום: יעקב נחומי, פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מזה כשלוש שנים המועצה הדתית בפתח תקווה מבקשת להסדיר את עבודת המשגיחים בעיר ולנתק בין משגיח למושגח באמצעות מכרז שהוציאה להעסקת חברה לניהול הכשרות. השבוע הודיעה המועצה הדתית על זכייתה של חברת "כפל" במכרז.

    לאחר שבית המשפט אפשר את תהליך המכרז, השבוע קבעה ועדת המכרז של המועצה הדתית פתח תקווה כי חברת "כפל" תנהל את עבודת המשגיחים בעיר. יש לציין כי "כפל" היא מלכ"ר וכל רווחיה יהיו לטובת ייעול הכשרות בעיר.

    בהחלטת נימוקי הועדה נכתב כי "צוות כפל הינו צוות ערכי המזדהה עם מהות השירות. משדרים אכפתיות ומעוניינים בהצלחת מערך הכשרות".

    במועצה הדתית בעיר מדגישים כי לצד מטרתו המרכזית של המכרז להסדיר את עבודת המשגיחים, נבנה המכרז כך שעסקי המזון לא יצטרכו לשלם יותר מששילמו בעבר וזאת מבלי לפגוע בשכרם של המשגיחים.

    כזכור, השופט אליקים רובינשטיין הגדיר את מטרתו החיובית של המכרז בפסק בג"ץ בנושא המכרז: "המחלוקת בתיק זה עניינה מכרז שהוציאה המשיבה 2 (הרבנות המקומית והמועצה הדתית פתח תקווה) למטרה ראויה מאוד, של הסדרת ההשגחה על הכשרות בפתח תקווה כך שתחת כפיפות המשגיחים לבעלי בתי אוכל כמעסיקים על כל המשתמע, תהא העסקת המשגיחים על ידי חברה מרכזית".

    במועצה הדתית פ"ת רואים זכות ראשונים לעמוד בהסדרת עבודת המשגיחים לפי מגמת מתווה הרבנות הראשית לישראל בעניין ניתוק היחס בין המשגיח למושגח.



    0 תגובות