האלוף שדיבר כמו מנצח הודיע על פרישה ותמיכה באבי גבאי

    איתי גדסי 1 Comment on האלוף שדיבר כמו מנצח הודיע על פרישה ותמיכה באבי גבאי

    לאחר התמודדות קצרה הודיע עמירם לוין הודיע על פרישה מהמירוץ לראשות מפלגת העבודה והעברת תמיכתו לאבי גבאי שהגיב: "חברי המפלגה רוצים לנצח סוף סוף" • לוין אמר: "מנהיגות נמדדת במעשים, לכן קיבלתי החלטה לשים לפני הכל את טובת המפלגה והמדינה"

    המועמד הפורש
    12:56
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הצטיידו בעט ודף: העוגות המיוחדות של מלכי אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האלוף במיל', עמירם לוין, הודיע הבוקר על תמיכתו בשר לשעבר והמועמד לראשות מפלגת העבודה, אבי גבאי והסיר את מועמדתו מההתמודדות לראשות המפלגה.

    לוין אמר: "באתי להתמודדות הזו עם האמת שלי מתוך דאגה עמוקה לעתיד המדינה ולעתיד המפלגה. הצהרתי מעל לכל במה שאני לא פוליטיקאי. אמרתי כל הזמן שלא הגעתי לסדר לעצמי ג'וב אלא מתוך דאגה למדינת ישראל. אבל להגיד זה לא מספיק. מנהיגות נמדדת במעשים, לכן קיבלתי החלטה לשים לפני הכל את טובת המפלגה והמדינה. כך נהגתי בעבר וכך אני נוהג גם היום. לכן החלטתי להסיר את מועמדותי ולתמוך באבי גבאי לראשות מפלגת העבודה".

    "לאורך כל הדרך אמרתי, שמה שהמפלגה צריכה עכשיו זה לחזור ולעבוד כמו קבוצה. לשלב ידיים ולאחד כוחות. מנהיגות מתחילה בדוגמה אישית. איחוד הכוחות הזה מתחיל כאן ועכשיו. ציבור הבוחרים שלנו, מצפה שנגלה אחריות ומנהיגות ונוביל. אזרחי ישראל מצפים מאיתנו לעבוד ביחד למענם ולמען המדינה. היום אנחנו עושים את הצעד הראשון לקראת הניצחון והשינוי. אמרתי לאורך כל הקמפיין שלי, מפלגת העבודה חייבת לחזור לאמת שלה. לאמת החברתית שלה ולאמת הביטחונית שלה. אין חברה חזקה בלי ביטחון ואין ביטחון בלי חברה חזקה. יש רק אמת אחת. האמת שלנו שהיא האמת שלכם  והיא שייכת לעבודה. כל השאר זה פייק".

    "אני אומר כאן הבוקר, לכל אלה שמיהרו להספיד את מפלגת העבודה – היום  העבודה מתחילה. היום מתחיל איחוד הכוחות והשורות בדרך להחלפת נתניהו ולעתיד טוב יותר. אני קורא מפה לשאר המתמודדים, לעומר חברי, לאראל, להרצוג, לדינה, אבנר והוד – עשיתם קמפיינים ראויים. זה הזמן לגלות את האחריות המתבקשת. זה הזמן לחשוב על טובת המפלגה לפני טובתכם האישית. זה הזמן להניח ליריבויות ולפוליטיקה – זה הזמן להתאחד. חברי המפלגה מצפים לזה, הציבור מייחל לזה. זו האחריות שלנו".

    "אבי, אני מתייצב לצדך במאבק לשיקום המפלגה והמדינה. זהו מאבק חשוב מאין כמותו. אין בינינו הסכם או דיל. אני מאמין שבהובלתך ובעבודת צוות משותפת, יחד עם שותפים רבים שעוד יחברו אלינו, נחזיר את המפלגה למקומה הטבעי ונחזור להוביל את מדינת ישראל לעתיד בטוח של צדק חברתי וביטחון אישי ולאומי. יחד, בהובלתך נביא תקווה חדשה לעם הנפלא שלנו".

    "לציבור הבוחרים שלנו אני אומר היום, זה בידיים שלכם. אבי ואני הצטרפנו למפלגת העבודה בשביל לשרת אתכם ובשביל להחזיר את המדינה לדרך הנכונה. בארבעה ביולי, אתם תהיו אלה שתחליטו. אני סומך על שיקול הדעת והאחריות שלכם. צאו מהבית ובואו להצביע אבי גבאי. הצטרפו אלינו ותהיו חלק מהשינוי והתיקון. בואו לנצח עם אבי גבאי. בואו לנצח בשביל מפלגת העבודה בואו לנצח בשביל עתיד המדינה. בארבע ביולי מצביעים אבי גבאי. בארבעה ביולי כולנו מצביעים לניצחון" אמר.

    אבי גבאי הגיב: "הבחירות לראשות מפלגת העבודה הגיעו לשלב ההכרעה. כל המועמדים מחזיקים באותם סקרים לפיהם אני עולה לסיבוב השני. זה אינו דבר של מה בכך. המשמעות מאחורי הסקרים היא שחברי המפלגה מאסו בפוליטיקה הישנה ובשהייה הארוכה מדי באופוזיציה. המשמעות הנוספת היא שחברי המפלגה רוצים לנצח סוף סוף. הם מבינים  שאם הם יבחרו במי שהיה הם יקבלו את מה שהיה. חיזוק נוסף להלך הרוח הזה אנחנו מקבלים היום מהמועמד אלוף במילואים עמירם לוין".

    "לעמירם לוין היסטוריה אישית ששזורה בהיסטוריה של מדינת ישראל. אם מעברו הצבאי המפואר והנועז, ואם מתפקידיו בציבוריות הישראלית שתמיד ממלא מתוך תחושה של שליחות. הוא איש ערכי בכל רמ"ח אבריו. פיו וליבו שווים וכל פעולותיו משרתות את מדינת ישראל ואת אזרחיה. תפיסת הביטחון של מדינת ישראל, עד לשנים האחרונות, שהייתה מבוססת על יוזמה, נועזות ומקוריות נשענה רבות על יכולתו של עמירם להוציא לפועל את ההחלטות שהתקבלו".

    "זה שילוב טבעי של כוחות עניינים שרואים בפוליטיקה כלי אבל רק כלי בדרך לתיקון המדינה. שילוב שיש בו מהכל – קיבוצים ומעברות, בטחוני וכלכלי, פריפריה ומרכז. אזרחי ישראל, מכל הקשת הפוליטית מחפשים להתחבר מחדש, לשים מאחור את שיח ההפרדות ואנחנו כאן תורמים את חלקנו ומסמנים את הכיוון להמשך".

    "אני שמח שאנחנו מוכיחים לציבור ולחברי מפלגת העבודה שאפשר להתחבר, ללכת יחד ולהיות קשובים לחברי ותומכי המפלגה שממש מבקשים שנתחבר ונתמקד. עמירם יודע גם לפנות לקהלים חדשים וכידוע הדבר היחיד שיביא ניצחון למפלגת העבודה בבחירות הבאות אלה הם הקהלים חדשים, כאלה שלא תמכו ובחרו בנו עד היום. בשבוע האחרון מתרבים הסימנים לכך שגם גורמים מחוץ למפלגה החלו להתערב ולעסוק בבחירות הפנימיות שלנו.  הם מפחדים מבחירה בי.  הם מפחדים שהעבודה תהפוך לבית טבעי עבור המצביעים שלהם והם מפחדים שהבוחרים שלנו ישנו כיוון ויחזרו הביתה. ב-4.7 יתקיימו הבחירות. אחרי חודשים של קמפיין אגרסיבי שפגע במפלגה.  בחירה בי ובעמירם לצידי היא בחירה במנהיגות חדשה שמביאה איתה בשורה חדשה, ערכים ותקווה. בחירה שתעורר במפלגת העבודה עניין מחודש ויחזיר אותה לרלוונטיות ולשיח הציבורי. עמירם והצוות שלו ניהלו קמפיין מרשים במיוחד. תודה לכם"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      3 מנדטים למפלגת העבודה – כדאי שיתחילו לחפש עבודה אחרת…