נתניהו בטקס הנחת אבן פינה לפארק ע"ש יוני נתניהו בבת ים: "נרגש"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו בטקס הנחת אבן פינה לפארק ע"ש יוני נתניהו בבת ים: "נרגש"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, השתתף הלילה בטקס הנחת אבן הפינה לפארק הים בבת ים על שם יוני נתניהו ז"ל • בדבריו התייחס גם לפיגוע ביום שישי האחרון בו נרצחה הדס מלכא הי"ד

    יוני נתניהו
    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף בטקס הנחת אבן פינה למתחם פארק הים על שם יוני נתניהו ז"ל בבת ים.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "אני באמת נרגש מן ההחלטה שלכם לקרוא לפארק התצפית שיוקם פה על הגבעה הזאת על שמו של יוני. יוני נפל באנטבה לפני 41 שנים, במהלך פעולת חילוץ של בני עמנו החטופים. הפעולה הזאת מייצגת, בעיניי, את התכלית של תקומת ישראל וגם את התמצית של השינוי הגדול שנוצר בעקבות עליית הציונות בגורל עמנו".

    "אנחנו הקמנו מדינה משלנו, מדינה חזקה כערובה להבטחת קיומנו הלאומי והפרטי, וחלפו הזמנים שבהם היו היהודים והעם היהודי חסרי מגן, נתונים למתקפות ולמרמס בלי היכולת להגיב, בלי היכולת להגן על עצמנו. הביסוס של העוצמה שלנו בארץ הזאת נותן לנו לחיות בארצנו וגם מבטיח את עתידנו".

    "העצמאות הזאת, לצערנו, גובה מעת לעת מחיר קשה וכבד של בנות ובנים שנופלים על הגנת המדינה. בזכות ההקרבה והגבורה של לוחמי צה"ל – כמו יוני – ושל כל אנשי ונשות כוחות הביטחון – כמו הדס מלכא והדר כהן הנפלאות – אנחנו מתקיימים כאן ואנחנו מבטיחים שתמיד תמיד נהיה כאן".

    "הדס מלכא אמרה דבר מופלא. בביקור המרגש שערכנו שרה ואני בבית המשפחה, הם סיפרו לנו כיצד היא אמרה לפקודים שלה: "תבינו, אם אנחנו לא נהיה כאן, לא נהיה כאן". אנחנו מבטיחים את בירת ישראל, אנחנו מבטיחים את קיום ישראל באמצעות הצעירים והצעירות הנפלאים הללו".

    "אתמול נפגשתי עם שר השר לביטחון פנים, מפכ"ל המשטרה ומפקד מחוז ירושלים בעקבות בקשתי כמה ימים קודם לכן לערוך שינויים בשער שכם. אנחנו דואגים כל הזמן לחופש של כולם לבוא ולהתפלל, וכמובן גם לכבד את המקומות הקדושים. אנחנו עושים את זה בצורה מופלאה במזרח התיכון הסוער והרוגש סביבנו ואנחנו שומרים על הסטטוס-קוו. אבל סביב השער הזה התקבצו מרצחים פעם אחר פעם, מפגעים פעם אחר פעם. הוא הפך לסמל לטרור והוא גם הפך לסמל של אנטי-טרור, של הלחימה בטרור. ולכן ביקשתי לערוך תוכנית ושינויים. הם הכינו תוכנית להגדיל את הביטחון ולצמצם את חופש הפעולה של מפגעים פוטנציאליים. אני אישרתי את התכנית הזאת והיא תצא לדרך בקרוב מאוד".



    0 תגובות