"אתמול בשמונה וחמישה שוחחנו, היום בשעה הזו אני מדבר עליו"

    אתי קצבורג 1 Comment on "אתמול בשמונה וחמישה שוחחנו, היום בשעה הזו אני מדבר עליו"

    תאונה מחרידה קיפחה את חייו של עורך דין בישיץ אתמול • מאות מכריו וידידיו ליוו אותו אתמול למנוחות כשכולם פה אחד מציינים את לבו הטוב ושמחת החיים שלו • חברו עו"ד איציק וינד סופד לו • האזינו

    עו"ד אלקנה בישיץ ז"ל
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול בשעה שמונה וחמישה בבוקר שוחח עורך דין איציק וינד עם עורך דין אלקנה בישיץ, בשיחה ביקש וינד מבישיץ לקחת חסות על טיפול בתיק לא פשוט של אשה גרושה דלת אמצעים, עורך דין בישיץ הבטיח לטפל מיידית בתיק (בהתנדבות מלאה) כשהוא יחזור מירושלים, בשעה תשע וחצי בדרכו חזרה למשרד נהרג עורך דין בישיץ בתאונת אופנוע מחרידה.

    בראיון למרדכי לביא הבוקר עורך דין וינד ספד לחברו אלקנה בישיץ ע"ה: "כיהודים אנחנו יודעים כי אין מלווין לאדם אלא מעשיו הטובים, והסיפור הזה שקרה אתמול בבוקר בשעה זו בדיוק, עם רצון לתת ולהתנדב מצמרר,ההכרות שלי איתו היתה שהייתי עם הצד שכנגד, הוא היה מלא שמחה חיים מתפרצת עם נכונות לעזור לכל אדם, גם אם היית נגדו הוא נשאר חבר בנשמה".

    לשאלת לביא מה יעשה עם האשה הגרושה ענה וינד: "כשהסיפור התפרסם קיבלתי עד לשעות הערב פניות דרך האתר שלי ובפרטי מעשרים עורכי דין מכל הארץ שהם רוצים להתנדב, לבסוף נבחרה עורכת הדין שהציעה את העזרה שלה לפני כולם והיא כבר התחילה לטפל, זה מחמם את הלב בתוך עולם של חדשות וכל כך המון רוע".

    "חייב לשתף אותך יש קבוצה שנקראת עורכי דין בני ברק, היום מישהו העלה את הרעיון של לימוד משניות לעילוי נשמת בישיץ, תוך שעה ספורה נאספו כל המשניות שייאמרו עד ה'שלושים'. "גם כשהיית במלחמה הכי גדולה איתו הוא היה תוך חמש דקות אצלך ומילה שלו היתה מילה", ת.נצ.ב.ה.

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות