"מקומם של הרופאים הללו מאחורי סורג ובריח" • הראיון הכואב של האבא

    אתי קצבורג 1 Comment on "מקומם של הרופאים הללו מאחורי סורג ובריח" • הראיון הכואב של האבא

    ריאיון כואב ונוגע ללב: כך זה נראה כשרופאים מנסים להכתיב סדר יום על חשבון ילדים חולים

    בית החולים הדסה עין כרם
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת 'הדסה': הימים האחרונים טעונים מאד עבור הורים לילדים חולי סרטן, גם כך התמודדות עם ילד חולה קשה מאד. ובלתי נתפסת, עכשיו כשהילדים הללו בעין הסערה, והפכו לפינג פונג בידי הפוליטיקה קשה להורים המתמודדים שבעתיים.

    אימיילים שהתגלו השבוע שהתמונה העולה מהם מוכיחה שמישהו יצר משבר בכדי להקים מחלקה בבית חולים אחר מקוממים ומפחידים.

    בתוכניתו של מרדכי לביא דיבר אבידן כלפא, אבא לילד חולה סרטן שנפטר לפני חמישה חודשים: "זהו יום עצוב בשבילי, באף מדינה מתוקנת לא קרה דבר כזה, מקומם אותי לראות רופאים כאלה שמוכנים לעשות הכל בשביל אגו, מבחינתי רק על הנטישה ועל המעשה שלהם הם אמורים לשבת מאחורי סוגר ובריח", אמר והוסיף, "הם כמו קצין בדרגת אלוף שיורד לרמת טוראי, אם אליעזר שרגא ביקש לפתוח בחקירה פלילית נגד מנהל בית החולים פרופסור זאב רוטשטיין על המשבר שנוצר, ראוי כי יפתח בחקירה נגד רופא על כך שנבלה נעשתה בישראל, הוא דרס ברגל גסה ילדים חולים שרואים את הרופאים שלהם כאלוקים, ראיתי את בעיניים של הילד שלי".

    "מישהו צריך לתת את הדין,לפנות את האהל שנראה כמו קרקס , ולהחזיר את המחלקה לתפקוד מלא, ולא להחזיר את פרופסור מיקי ויינטרוב, אסור לו להתעסק יותר בהצלת ילדים בשום מקום בארץ ובעולם".

    הורים לילדים שהיו מאושפזים בהדסה חווים אסוסיאציות ומחשבות קשות, מדוע הילד שלהם נפל קרבן ואיך הוא נפל בתוך משחקי האגו המקוממים האלה, כואב, כפי שהתמונה מתגלה כעת זה חמור מאד ומישהו יצטרך לתת את הדין על כך.

    האזינו לראיון המרגש:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מן הראוי למחוק כתבה זו הפוגעת בחולים ומשפחתם.