מה חיפש השף תום פרנץ במסעדה החרדית?

    קלמן טלר No Comments on מה חיפש השף תום פרנץ במסעדה החרדית?

    מה חיפש השף תום פרנץ בכמה מסעדות חרדיות ואיך זה קשור למנחם טוקר?

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השף תום פרנץ סייר במסעדות בריכוזים החרדיים שנבחרו להשתתף בפעילות 'פפסי מקס' טופ היימיש פוד.

    לקראת פתיחת פעילות הקיץ המרעננת של פפסי מקס, הגיע השף תום פרנץ לבקר במסעדות הנבחרות שישתתפו בקמפיין ולהעניק את הנגיעה האישית שלו במנת המקס המיוחדת שתוגש בימי הפעילות. השף סבב במטבחי המסעדות המוכרות במגזר החרדי ביניהם: הדר גאולה, שטיסל, פורטובלו, פיצה ביט, פלאפל רבי עקיבא, צנעני, ופלאפל בן יעקב, שם העניק טאצ' אישי שלו למנה הנבחרת כמנת המקס.

    בעלי המסעדות הביעו את הערכתם הרבה לפעילותו הקולינרית של פרנץ וציינו כי הם רואים בכך אות כבוד כי מסעדתם נבחרה לפעילות המבצע ולהגשת מנת המקס המיוחדת.

    תום פרנץ ציין כי "זו הייתה חוויה לסייר במקומות האוכל הנחשבים במגזר החרדי, להריח ולחוש את האווירה" הוא הוסיף ואמר "השקעתי מחשבה רבה להתאים את המנה לאופי המסעדה והלקוחות. ואני נרגש לקראת התוצאה" ביקור נחשב זה התקיים כאמור לקראת ימי הקיץ בהם יקיים מותג פפסי מקס פעילות מרעננת. הצרכנים יוזמנו למסעדות נבחרות המשתתפות בפעילות בו יוכלו ליהנות ממנות מקס מיוחדות עם נגיעות השף הנודע תום פרנץ במחיר מיוחד. בנוסף יתקיימו שיתופי פעולה והטבות נוספות עם מסעדות נבחרות במגזר החרדי.

    ניידת ממותגת של 'פפסי מקס' תבקר ברשתות המזון בריכוזים החרדיים ותפתיע את רוכשי שישית פפסי מקס בשוברים לארוחות באחד המסעדות המשתתפות בפעילות, וזאת לצד פעילויות מרעננות נוספות. מותג 'פפסי מקס' כבר הפך למותג המלווה כל סעודה של מצווה ומשדרג את הארוחה. מקסימום טעם ללא סוכר. פפסי מקס זוכה לכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית.

    בימי הפעילות יחכה לכם כתב של התכנית 'זמן אוויר' בנקודות המכירה השונות במגזר החרדי, ויתפוס מאזינים שרכשו שישית 'פפסי מקס'. מאזינים אלה יקבלו על המקום שובר למימוש באחת המסעדות המשתתפות במבצע.
    רוצים לדעת איפה הכתב בכל יום? האזינו ל'זמן אוויר' עם מנחם טוקר בכל יום ב14:00.



    0 תגובות