אופטימיות זהירה: מגורשי עמונה מברכים על תחילת הבניה ב"עמיחי"

    איתי גדסי No Comments on אופטימיות זהירה: מגורשי עמונה מברכים על תחילת הבניה ב"עמיחי"

    בקרב מגורשי "עמונה" מברכים בזהירות על תחילת עבודות הבניה ביישוב שהובטח להם – "עמיחי" ודורשים ממהממשלה: "אל תתנו לארגוני וגורמי שמאל להכתיב את המציאות"

    הגירוש מעמונה, תשע"ז צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תושבי עמונה התייחסו בזהירות להתחלת העבודות באתר הישוב עמיחי: "אנו מברכים על תחילתן של העבודות ומתפללים להתקדמותן ללא הפרעות וללא עצירות. הציבור כולו מצפה מראש הממשלה שלא לאפשר לשום גורם עוין, בין גורמי שמאל ובין גורמי משפט או פקידות, לעצור את העבודות. אסור לתת להצלחה הזו – הקמת ישוב חדש ביו"ש – להפוך לכישלון ולפארסה".

    "הציבור כבר שבע אכזבות. האחריות היא על כתפי הממשלה והעומד בראשה. תושבי עמונה חיים ללא בית כבר חמישה חודשים, והעבודות שהחלו היום הן פתח תקוה לעתיד. ישוב שנהרס חייב לקום מחדש, והבטחות צריך לקיים"

    עוד מסרו כי: "תושבי עמונה, המועצה האזורית בנימין, אנשי לשכת התכנון וכל הנוגעים בדבר, עשו כל מאמץ על מנת לעמוד בכל הדרישות החוקיות וללכת בדרך המלך. לא נותר לנו אלא לצפות שהממשלה לא תיתן לארגוני השמאל או לגורמי שמאל אחרים להכתיב שוב את המציאות"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר הבוקר: "היום החלו העבודות בשטח, כפי שהבטחתי, להקמת היישוב החדש למתיישבי עמונה. אחרי עשרות שנים, יש לי הזכות להיות רה״מ שבונה יישוב חדש ביו"ש. לא הייתה ולא תהיה ממשלה טובה יותר להתיישבות מהממשלה שלנו".



    0 תגובות