חברי הכנסת החרדים התכנסו: "דורשים לעמוד בהסכם הקואליציוני"

    איתי גדסי 1 Comment on חברי הכנסת החרדים התכנסו: "דורשים לעמוד בהסכם הקואליציוני"

    הסיעות החרדיות יוצאות לקרב על השבת: "ראש הממשלה חייב להתערב בנדון" • ח"כ אייכלר: "אם מזלזלים בנו אנחנו צריכים לזלזל בקואליציה" • ח"כ מוזס: "אני רוצה להזכיר ששתי ממשלות כבר פורקו בשל חילולי שבת"

    11:45
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on השמועה שגרמה לבהלה – וההבהרה של הצדיק הגר"ד קוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "לא נסכים להמשך התופעה החמורה בה השבת הופכת ליום התחזוקה של מדינת ישראל" אמרו חברי הכנסת החרדים בסיום פגישתם המשותפת בנוגע לחילולי השבת בארץ והוסיפו "אנו דורשים מראש הממשלה לקיים את ההסכם הקואליציוני, להחזיר את הסטטוס קוו לקדמותו, ולהפסיק מיידית את עבודות התשתית של הרכבת ללא צורך. כן הדבר לגבי תוספת קווים בשבת וחוסר אכיפה של חברות פיראטיות המפעילות תחבורה ציבורית בשבת".

    חברי הכנסת החרדים התכנסו בחדר סיעת ש"ס שבמשכן הכנסת בכדי לדון על הפרת הסטטוס קוו המתרחשת לאחרונה. בדיון הצהירו חברי הכנסת כי הם לא יהיו מוכנעים לשתף פעולה עם המצב הקיים "אם הממשלה מזלזלת בנו אנו נזלזל בה" הציע ח"כ ישראל אייכלר להביע את הזלזול בקואליציה בצורה הדדית.

    ח"כ משה גפני אמר בישיבה: "אני סבור שראש הממשלה מוכרח להתערב בזה במיידי. בנוסף, באם לא ימצא פתרון להחלטת בג"צ באשר לחוק העזר העירוני, אנו נלך לגדולי הדור ונציב בפניהם את השאלה על המשך שותפותינו בקואליציה".

    ח"כ מנחם אליעזר מוזס אמר: "שתי ממשלות נפלו בגלל חילולי שבת. בגלל המטוסים ובגלל המשחתת. אנחנו לא מוכנים לחילול השבת ואנחנו לא מפחדים לנקוט באופן דומה כמו שנקטו בזמן חילולי השבץ שציינתי"

    לסיום נמסר: "הסיעות רואות במצב הנתון הפרה חמורה בהסכם הקואליציוני. לאחר הישיבה עם ראה"מ והשרים הנוגעים בדבר, הדברים יובאו להכרעתם של גדולי ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      טובים לחילונים ואפסים לחרדים – ראו משבר הדיור במיגזר החרדי – כבר 8 שנים שאין דיור לחרדים אבל לערבים ולחילונים יש מבצעי סוף הדרך…