הנשיא יצא לבקר את לוחמי מג"ב בירושלים: "שגרה יכולה להטעות"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הנשיא יצא לבקר את לוחמי מג"ב בירושלים: "שגרה יכולה להטעות"

    בעקבות הפיגוע בירושלים: נשיא המדינה יצא הבוקר לביקור קצר בשער שכם בירושלים למפגש עם הלוחמים והמפקדים בשטח

    נשיא המדינה והלוחמים צילום: מארק ניימן, לע"מ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, יצא לביקור קצר בשער שכם בירושלים למפגש עם הלוחמים והמפקדים בשטח. הנשיא ביקש לחזק את ידיהם ולהודות להם על העשייה למען ביטחון אזרחי ירושלים לילה ויום, גם למרות הכאב הגדול שהם נושאים לאחר אובדנה של הדס מלכא ז"ל אשר נרצחה במקום בערבו של יום שישי.

    הנשיא סייר באזור ושמע מהמפקדים על אתגר שימור מרקם החיים לצד הצורך הקודם לכל לשמור על ביטחון האזרחים והכוחות. בשיחתו עם החיילים אמר הנשיא: "תודה לכם יקיריי. אנו מפקידים שומרים על חומות ירושלים כבר אלפי שנים, כל דור ודור. אנו נמצאים כאן מתוך הצורך לאפשר לכל האזרחים להלך חופשיים בירושלים ללא פחד. גם אם יש איומים אתם עומדים וניצבים מולם כפי שעמדו קודמיכם. עברו בסך הכל 50 שנה מאז שהייתי בין הלוחמים ששחררו את ירושלים ואחריי המשיכו הדורות להגן על ירושלים וכך יעשו גם ילדיכם. באתי היום להודות לכם פעם נוספת".

    "השמירה שלכם מאפשרת גם את הצורך לאפשר תנועה חופשית בירושלים לכל האזרחים. הטרור רוצה שננקוט פעולות שישבשו את החיים בירושלים וכשאתם לוקחים סיכונים כדי לאפשר את פתיחתה של ירושלים לכל המבקרים בה, לאזרחים ולחיים בה, זה הדבר הכי חשוב כי ירושלים היא מיקרוקוסמוס, היא זעיר אנפין ליכולת שלנו לקיים כאן את חיי השגרה בירושלים שהיא כל כך עדינה וממקדת כל כך הרבה תשומת לב. לוחמים, אני מבקש לומר לכם תודה. אתם איתנו, כל הזמן בליבנו. כל הכבוד על עבודתכם וכל הכבוד לכל שומרי חומות ירושלים לדורותיהם" אמר הנשיא.

    לאחר שנפרד מן הלוחמים והלוחמות, הוציא צוות בית הנשיא מן הרכבים ארגזים עמוסי עוגת שוקולד באדיבות נחמה והנשיא הפציר בהם להקדים ולחטוף פרוסה לפני שהכול נעלם. "מי שיצליח, מובטח לו יום מוצלח יותר, האמינו לי יקיריי". אמר הנשיא.



    0 תגובות