בפשיטה על בית בתרקומיא גילו: מעבדה לזיוף כרטיסי אשראי

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בפשיטה על בית בתרקומיא גילו: מעבדה לזיוף כרטיסי אשראי

    פלסטינים שזייפו כרטיסי אשראי, תעודות זהות, דרכונים, צ'קים ומסמכי בעלות קרקע בשטחים, נעצרו ע"י לוחמי משמר הגבול במסגרת פשיטות שביצעו בתרקומיא ובחברון

    כרטיסי אשראי • אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מידע מודיעיני בדבר הימצאותן של מעבדות זיוף בשטחי יו"ש הביא בימים האחרונים לפשיטות של לוחמי מג"ב בתרקומיא ובחברון.

    בתרקומיא פשטו הלוחמים על בית לפני כשבוע, שם מצאו מעבדה גדולה לזיוף של מסמכים לרבות תעודות זהות, דרכונים ואף אישורי בעלות בקרקע פלסטינית. במקום נעצר חשוד תושב תרקומיא בשנות ה- 50 לחייו.

    השבוע פשטו הכוחות לבית בחברון, שם מצאו מעבדה לזיוף כרטיסי אשראי, טרוול צ'קים בשווי של כ- 283,000 יורו, רשיונות נהיגה וכ- 160 כרטיסי אשראי. במקום נעצרו שלושה חשודים, תושבי חברון, קטין ושני בגירים.

    מהחקירה עלה כי מדובר באותה הכנופיה שפועלת בשתי מעבדות לזיוף של המסמכים וכרטיסי האשראי.

    עוד עולה כי חברות האשראי מנסות לאתר את מעבדת זיוף כרטיסי האשראי כבר מספר שנים. מדובר בזיוף כרטיסי אשראי על שמם של ישראלים תוך ניצול חשבונות בנק בחו"ל. מהחשדות אף עולה כי את המספרים של מרבית הכרטיסים השיגו דרך סייענים שעובדים בתחנות דלק ולהם שילמו חברי הכנופיה בכדי להעביר להם פרטים של כרטיסי אשראי.

    במשטרה ציינו כי הם "רואים חשיבות רבה במאבק כנגד מעבדות הזיוף בארץ ובשטחי יו"ש אשר גורמות לנזקים כלכלים גדולים ועלולות אף להביא לנזקים ביטחונים כתוצאה מכניסת גורמי טרור לארץ עם מסמכים מזויפים".



    0 תגובות