"אמרתי לאלוקים שאני לא מבינה אותו" • סיפורה האישי של חיה

    חיה אמיץ 1 Comment on "אמרתי לאלוקים שאני לא מבינה אותו" • סיפורה האישי של חיה
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלוקים מנהל את העולם בהסתר פנים, ולמי שלא מבין, זוהי המציאות היומיומית שלנו, לפעמים אנחנו לא מרגישים, ולפעמים זה כואב או כואב מידי, לפני כמה שנים נולדה ביתי. יפיפיה אמיתית, שכולם התפעלו מהפנים היפות והשיער הבלונדיני, אבל יחד עם היופי החיצוני היא קבלה גם מתנה רפואית שהצריכה מאיתנו יחס אישי במיוחד ושבועות של בילויים בחדר המיון ומחלקות האשפוז.
    אין צורך להלאות אתכם בסיפורי אימה מהתקופה ההיא, רק אספר שהבוס שלי, שידע היטב מה זה אומר ילד מורכב, הודיע לי שאני עוברת לפרוייקט אחר מהפרוייקט בו הייתי אמורה לעבוד מיד עם חזרתי מחופשת לידה, הוא תירץ את זה שאני צריכה פרויקט פשוט. בלי שיעמדו לי על הצוואר עם הספקים וכמות שעות, אבל הפרויקט היה כל נמוך מבחינת הביצועים שלו שהרגשתי מושפלת, שנים עברו. היום אני יודעת שהפרויקט ההוא היה המקפצה של חיי, אבל אז, הייתי עצובה.
    אמרתי לאלוקים שאני לא מבינה אותו, מה אתה גם גורם לי לרדת כל עמוק בעבודה, כשבבית קיבלתי את התמודדות חיי. הקושי חבק אותי מכל עבר. גם ככה היה קשה לי להתמודד עם הילדה והמורכבות שלה. מה אני צריכה את ההרגשה המשפילה הזו שהועברתי לפרוייקט "הכי דפוק"??,
    היום אני מבינה מצוין את הדרך שאלוקים התווה לי, אבל אז לא ראיתי, כי אלוקים מנהל את העולם בהסתר פנים, השבוע זה קרה לי שוב, בנסיעה שגרתית לירושלים. המשאית חתכה את הנתיבים ממולי, אני מתפלאת מדוע המשאית לא זזה והנתיב שלי סגור, אחרי דקה שתיים הכל היה ברור, האופנוע היה כמעט מתחת למשאית. מישהו נהרג, במהלך היום התבררה זהותו של ההרוג.

    ושוב הרגשתי שהרגשת הלא מבינה עוטפת אותי. אדם גדול, מלא מצוות כרימון. לב ענק שבאותו יום עו"ד שהציע לתת סיוע ללא תשלום בתיק מורכב, קשה קשה להכיל, למזלי אני כבר יודעת לצאת החוצה מהעטיפה ולמצוא את נקודות ההבנה, אני מנסה להבין בעזרת הנסיון, שאלוקים מנהל את העולם בהסתר פנים, שאנחנו פשוט לא מבינים, אף אחד לא מבין, יש דברים שרק תשבי יתרץ קושיות ובעיות, אז צריך לחכות. כי אולי נבין פעם ואולי גם לא, אבל יש לי את האמונה שמאחורי הסתר הפנים יושב לו אלוקים ומרים אותנו על כפיים, ולכן, אני מאמינה באמונה שלמה בביאת המשיח, ואפילו שהוא עדיין לא בא, ואפילו שקראנו והתחננו שיבוא כי "שלהי קייטא קשים מקייטא".

    ואף על פי שיתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא..


    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חיה את צודקת ובגדול!!