היום: צרפת בוחרת פרלמנט; הרבנים בעד המועמד היהודי מאיר חביב

    שלמה ריזל No Comments on היום: צרפת בוחרת פרלמנט; הרבנים בעד המועמד היהודי מאיר חביב

    צרפת הולכת לסיבוב שני של בחירות לפרלמנט שם צפויה מפלגתו של נשיא צרפת, עמנואל מקרון, לזכות ברוב מוחץ • וגם, למי היהודים יצביעו?

    כרזות בחירות בצרפת צילום: מריון סינדלר
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום יתקיים הסיבוב השני של הבחירות לאסיפה הלאומית בצרפת על פי הסקרים – נשיא צרפת הנבחר עמנואל מקרון צפוי לקבל היום רוב ומפלגת המרכז החדשה שהקים מקרון לפני כשנה, "הרפובליקה קדימה!", צפויה לגרוף רוב מוחץ מתוך 577 המושבים.

    רבני צרפת בישראל פרסמו את הוראתם של גדולי ישראל הקוראים לאזרחי צרפת בארץ לממש את הצבעתם ביום ראשון בקונסוליה הצרפתית עבור חבר הפרלמנט שומר המצוות מאיר חביב המועמד לייצג את אזרחי צרפת באזור התיכון המערבי, כולל ישראל.

    באחרונה, עלה חביב למעונם של גדולי ישראל היום לבקש את ברכתם לקראת הבחירות לפרלמנט. בביקורו בבית מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן ציטטו בני הבית את מרן שאמר כי "מי שיש לו זכות שיצביע עבורו ושיזכה לקדש שם שמים ולדאוג לאידישקייט". עוד הגיע חביב למרן הגר"ח קניבסקי ומרן הגר"ג אדלשטיין.

    מאיר חביב הוא חבר הפרלמנט היהודי מזה מספר שנים והוא נחשב לתומך ישראל נלהב וליהודי המייצג את יהודי צרפת בגאווה. מיקומו בפרלמנט חשוב ונצרך עבור יהודי צרפת במיוחד לאור האנטישמיות הגואה בצרפת בעיקר מהתושבים המוסלמים במדינה.



    0 תגובות