בר לב: "ביבי הוא עבריין נמלט כשהמערכת כולה מסייעת לו"

    איתי גדסי 7 Comment on בר לב: "ביבי הוא עבריין נמלט כשהמערכת כולה מסייעת לו"

    ח"כ עומר בר לב אמר היום באירוע שבתרבות כי: "הציבור מאס בנתניהו, מאס מהפרשיות הבלתי נגמרות שלו, מהמניפולציות ומהשקרים שלו. ביבי הוא עבריין נמלט כשהמערכת כולה מסייעת לו להתחמק"

    צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באירוע שבתרבות שהתקיים היום (ש') בבית יד-לבנים ברחובות, בהנחיית איש התקשורת איתן דנצינג, השתתף ח"כ עמר בר-לב, המועמד להנהגת מפלגת העבודה ואמר: "הציבור מאס בנתניהו, מאס מהפרשיות הבלתי נגמרות שלו, מהמניפולציות ומהשקרים שלו. ביבי הוא עבריין נמלט כשהמערכת כולה מסייעת לו להתחמק. בראש ובראשונה זה היועץ המשפטי לממשלה, מנדלבליט, שעושה כל מה שיכול ומעבר לכך כדי לדחות את הגשת כתב האישום, אשר בסופו של דבר יוגש וביבי יאלץ להתפטר".

    על הפיגוע אמש בירושלים: "ממשלת הימין לא עושה כל מה שאפשר כדי למנוע פיגועים כאלו. ברגע שממשלת נתניהו התנגדה לחוק הגדר שהגשתי, ומתעקשת שלא להשלים את גדר הביטחון היא מפקירה את אזרחי ישראל מתוך כניעה מוחלטת למתנחלים. ברגע שממשלת ישראל לא בונה מעברים מודרניים בין איו"ש לישראל, הפיקוח הוא לא אנושי ולא יעיל".

    על צמצום אספקת החשמל בעזה אמר בר-לב: "בואו נשים את הדברים על השולחן, הנהגת הימין עובדת אצל הפלסטינים. אני, לעומת זאת, עובד עבור עם ישראל. פעם הם ככלי משחק במאבק פנימי בין ברגותי לאבו-מאזן ואנחנו אלו שמשלמים את המחיר על שביתת הרעב של האסירים הפלסטינים, ופעם אבו-מאזן מורה לנתניהו להוריד את השאלטר בעזה, ותושבי עוטף עזה הם שישלמו את המחיר".

    עוד הוסיף בר-לב: "מול מדיניות ההיגררות אחרי הרשות הפלסטינית שמוביל הימין, יש לפעול במדיניות ישראלית יוזמת שעיקרה שמירה על ביטחון ישראל. אם לא רוצים שהמשבר בעזה יתפוצץ לנו בפנים, יש להוביל בעזה מהלך בינלאומי ארוך טווח באמצעות החלטה במועצת הביטחון של פירוז תמורת פיתוח. לבנות נמל לוקח 6 שנים, ולהרוס נמל לוקח 6 דק עם רביעיית מטוסי אף16. את זה נתניהו כמובן מפחד להוביל, אבל כאשר אוביל את המדינה זה יהיה צעד מחייב.

    השעון מתקתק לרעתנו ואנחנו לא יכולים להמשיך להיגרר בין הפחד של נתניהו מבנט לפחד שלו מאבו מאזן”.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      איך מעלים לאתר כתבה על שטויות שנאמרו ע"י חילול שבת בפרהסיה. בושה וכלימה.

    2. 6

      מכל הכתבה זה נשמע לגיטימי חילול השבת הזה
      לפחות אל תשימו תמונה של חילול שבת בפרהסיה

    3. 5

      נורא לאיום ממש נשמע לגיטימי חילול השבת בפרסיה
      לפחות אל תשימו כזו תמונה "שבתרבות" עפ"ל

    4. 3

      פשוט בן אדם חצוף אפילו אם ירצה הוא לא יהיה ראש ממשלה

    5. 2

      לא מתאים לגדסי.
      הוא נשמע ארלכער איד מבין כל הבוהמה התקשורתית

    6. 1

      הכל נכון אבל גם אהובכם אלילכם נתניהו גם מחלל שבת