המבריחים היצירתיים – נתפסו: הברחת סחורה עם חבלים וגלגלות

    בנצי לייזרוביץ No Comments on המבריחים היצירתיים – נתפסו: הברחת סחורה עם חבלים וגלגלות

    הסוחרים התכוננו להבריח את הסחורה מעל לגדר אך פעילות מודיעינית בגזרה הביאה אותם היישר לידי כוחות הביטחון

    הסחורה והחבלים שנתפסו
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פעילות משטרת ישראל ומשמר הגבול במעברים בגזרת עוטף ירושלים מביאה את מבריחי הסחורות להשתמש בטכניקות יצירתיות של העברת הסחורות מעל גדר הביטחון.

    מידע מודיעיני שהתקבל בגין כוונה להעברת סחורה ושוהים בלתי חוקיים מעל גדר הביטחון הביא לפעילות מהירה וממוקדת של לוחמי מג"ב אשר במסגרתה עצרו הלוחמים רכב ובו שני חשודים בצד הפלסטיני באזור א-ראם.

    בחיפוש ברכב נמצאו כ-300 תבניות ביצים (9,000 ביצים) אותן היו צריכים להבריח לישראל. עוד נמצאו ברכב חבלים וגלגלות שעל פי החשד היו אמורים לשמש להעברת הסחורה מעל הגדר לגורם ישראלי שאמור להמתין בצידו השני של גדר הביטחון.

    הסחורה שהוחזקה שלא על פי חוק ושאותה ניסו להבריח, הוחרמה והועברה לטיפול מועצת הלול. כמו כן החשודים, פלסטינים תושבי קלנדיה בשנות ה-20 לחייהם הועברו להמשך חקירה של יחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות.

    משטרת ישראל הודיעה כי היא תמשיך במאמץ רב למנוע ולסכל כל ניסיון הברחה לתוך שטחי מדינה ישראל בין אם דרך המעברים בהם ישנה נוכחות קבועה ורציפה של שוטרים ולוחמים ובין אם בשיטות מתוחכמות של העברת הסחורה מעל גדר הביטחון.

    עוד במשטרה מוסרים כי "נתקלנו בעבר בניסיונות להעביר שוהים בלתי חוקיים מעל הגדר אך בסחורה בכמות כזו טרם נתקלנו. כפי שהשיטות מתפתחות כך גם אנחנו מפתחים מודיעין, שיטות ואמצעים לטיפול בנושא".



    0 תגובות