אייכלר על ההפגנה מול מנדלבליט: "הכי צבועה מאז קום המדינה"

    איתי גדסי No Comments on אייכלר על ההפגנה מול מנדלבליט: "הכי צבועה מאז קום המדינה"

    ח"כ ישראל אייכלר על ההפגנות נגד היועץ המשפטי לממשלה: "יש כאן ניסיון לחולל מהפכת "ככר תחריר" דרך כפיית כתב אישום על נתניהו"

    ח"כ ישראל אייכלר צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    13:03
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on מסובין בבני ברק: שיחת חג עם ראשי העיר החרדים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בדיון בכנסת על ההפגנות הנמשכות מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אמר ח"כ ישראל אייכלר: "אני האחרון שיגן על אלימות משטרתית. אלימות שלטונית חמורה מאלימות אזרחית. יש זכות להפגין על כל דעה מקובלת או בלתי מקובלת, בגבולות החוק. אבל כאן מדובר בהפגנה הכי צבועה שהיתה מאז קום המדינה, לשיטתכם. נושאי דגל "הדמוקרטיה ושלטון החוק" מחשידים יועץ המשפטי וכופים עליו להגיש כתב אישום נגד ראש ממשלה שנבחר על ידי מליון אזרחים ועוד מליון התומכים בו בקואליציה. על זה נאמר אל תתיראי מן הפרושין ולא ממי שאינן פרושין, אלא מן הצבועין שעושים מעשה זמרי ומבקשין שכר כפנחס".

    "שנים רבות אתם מאלילים את אנשי המשפט, השופטים והיועצים המשפטיים, אלילי בשר ודם שאסור לבקר אותם. אתם מציגים את נבחרי הציבור כרמאים, מורחים בזפת את ראש ממשלה והשרים. ראשי הערים מושחתים. רק אנשי המשפט הם נקיים וצחים כשלג. הם "שומרי הסף" והם מגיני הדמוקרטיה ושלטון החוק. כל מי שניסה לערער על סמכותם של הדיקטטורים במערכת המשפט, היורדים לחיי האזרח והורסים את המירקם החברתי ויוצרים מדנים בין אזרחים דתיים וחילונים, הושתק בקול רעש גדול.

    כאן יש ניסיון בוטה להתערב וללחוץ על יועמ"ש כדי לחולל מהפכת "כיכר תחריר". אתם מנסים להפיל ממשלה ולהרשיע ראש ממשלה, כי אתם רוצים את השלטון. תארו לעצמכם שהיינו מאיימים ולוחצים בהפגנות רחוב נגד בתיהם של יועצים משפטיים ושופטים שמגישים כתבי אישום ומרשיעים שאנו מאמינים כי הם זכאים. הייתם זועקים ומגייסים את השוטרים מיד לגרש אותנו מבתיהם ועוצרים את המפגינים. הבג"צ שלכם קבע כי אסור להפגין ליד ביתם של עובדי ציבור ואתם "מקדשי הבג"צ" מפירים את החוק שלכם ושלא השופטים שלכם" אמר ח"כ ישראל אייכלר.



    0 תגובות