גואטה מגיב לגפני: "רצה למצוא חן בעיני השמאלנים בוועידת הארץ"

    איתי גדסי 3 Comment on גואטה מגיב לגפני: "רצה למצוא חן בעיני השמאלנים בוועידת הארץ"

    ח"כ יגאל גואטה מגיב לדברי ח"כ משה גפני בפני ועידת הארץ לשלום בשבח השמאל ובגנות הימין: "מעניין אם גפני יותר ימני או שמאלני, כך נדע אם הוא אינטיליגנט" • מה הוא חושב על שלום והאם יש סיכוי להסדר מדיני?

    ח"כ גואטה וח"כ גפני
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מזכ"ל תנועת ש"ס, ח"כ יגאל גואטה, שוחח הבוקר עם מרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" בעקבות דברי ח"כ משה גפני (יהדות התורה) בפני מתכנסי ועידת הארץ אתמול. כזכור, גפני התבטא כי הוא "מרגיש שלא בנח עם חלק מהחוקים המוצעים ע"י גורמים ימניים בקואליציה" והזכיר את התנגדותו לחוק ההסדרה. גפני הוסיף ואמר בועידה כי "השמאל יותר אינטלגנטי מהימין" והסיבה שהוא לא הולך לממשלה עם השמאל היא מאחר שהשמאל הולך עם הרפורמים ומשכך שיתוף פעולה עם מפלגות השמאל אינו אפשרי.

    גואטה אמר: "מעניין אם גפני ימני או שמאלני, כך נדע אם הוא אינטיליגנט. לא ידעתי שהוא פובליציסט. הוא רצה למצוא חן בעיניהם של המשתתפים. השמאל לא משנה את דעתו על החרדים, לכן דבריו מלאים בהתרפסות". באשר לדיבורים אודות שלום: "אני חושב שהמילה שלום היא גדולה מדי. אף אחד לא חולק שאנו רוצים שלום אבל אין לנו פרטנר אין לנו עם מי לעשות שלום".

    כזכור, אתמול הגיב לדברי גפני, סגן שר החינוך וחבר סיעתו, מאיר פרוש: "אולי גפני הגיע אחרי הפלסטינים, אני נמצא כאן שמונה דורות. כל ההתחבקות עם השמאל היא תמוהה, מרגיזה ואין בה כל תועלת. אמרתי לו את זה כבר בישיבת סיעה לפני שבוע" דברי סגן שר החינוך.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      טוב לדעת שיש נציג חרדי בכנסת אם דעות קצת יותר שפויות מגפני

    2. 2

      טוב לדעת שיש נציגים חרדים בכנסת כמו גפני ודרעי אם דעות קצת יותר שפויות מכהנא. תפסיקו להיות משיחיים ולנגן לפי החליל של הימניים הקיצוניים.

    3. 1

      כאחד מתוך המערכת אני שואל שאלה ריטורית: גואטה! אתה לא רוצה למצוא חן בעיני מישהו?