מה חיפשו משה אבוטבול וצמרת עיריית בית שמש בחיפה?

    איתי גדסי 2 Comment on מה חיפשו משה אבוטבול וצמרת עיריית בית שמש בחיפה?

    פרויקט הענק של נתיבי התחבורה הציבורית בבית שמש בצעדים אחרונים לקראת יציאתו לדרך • בכירי העירייה יצאו לסיור למידה במטרונית בחיפה והקריות

    אבוטבול ומספר חברים ממועצת העיר בסיור בחיפה
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפרויקט הנתצי"ם הענק בעלות של 120 מליון ש"ח אותם גייס סגרה"ע שמואל גרינברג ממשרד התחבורה, נבחר מנהל פרוייקט בעל נסיון רב והתמחות גדולה בביצוע פרוייקט הנת"צ בחיפה והקריות אשר סייר עם בכירי עיריית בית שמש לאורך הפרוייקט בצפון על מנת שיתרשמו מקרוב מהשדרוג הגדול שהעיר תקבל.

    הסיור התקיים בהשתתפות משה אבוטבול, ראש העיר, שמואל גרינברג, סגן ראש העיר וממונה על התחבורה, שלום אדרי, חבר מועצת העיר ויו"ר מנהלת העיר הוותיקה, עו"ד מתי חותה, מנכ"ל העיריה, מר דני צרפתי, מהנדס העיר, גב' יעל היימן, אדריכלית העיר ומר שאול פוקס, מנהל אגף שפ"ע.

    את הסיור אירח מיכי אלפר חבר מועצת העיר חיפה וחבר דירקטוריון חברת יפה נוף שביצעה את הפרויקט בחיפה וקריות.

    בכירי ונבחרי העירייה גילו עניין רב ולמידה מעשית בסיור, קיימת תמימות דעים בהנעת הפרויקט שיביא לשדרוג אדיר בתשתיות התח"צ ובפיתוח נופי לטובת הדיירים לאורך צירי הנת"צ.

    בתום הסיור המעמיק הודה ראש העיר לסגנו שמואל גרינברג על קידום הפרוייקט וההשקעה הרבה בנושא, כמו כן הודה לחבר המועצה שלום אדרי המלווה את הפרויקט בעיר הוותיקה, למיכי אלפר על האירוח וההסבר ולצוות מנהלי הפרוייקט מחברת tmr, לבכירי העירייה שפינו יום שלם ללמידה מעמיקה. ראש העיר וסגנו אמרו כי עם ביצועו של הפרויקט תוכל העיר לתעדף נסיעה בתחבורה ציבורית שתקצר את זמן הנסיעה באופן משמעותי.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שיתחיל לעשות סדר עם סופרבוס ולא יחפה עליהם לא איכפת לו כלום מהנקיון בשכונות החרדיות (אצל החילונים מנקים טוב הוא לא בכיס שלהם) ולא מהתחבו"צ רק רץ מכותרת לכותרת