אל תקנו מזגן לפני שאתם קוראים את זה

    חיים כץ No Comments on אל תקנו מזגן לפני שאתם קוראים את זה

    טורנדו מגישה 5 עצות מפתח לפני שבוחרים מזגן לבית • טיפים חמים לקיץ קר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רגע לפני שבוחרים מזגן לבית החדש, ישנם מספר פרמטרים שיש לקחת בחשבון כדי שתוכלו לבצע קניה חכמה, ולרכוש מזגן איכותי ש"יעשה את העבודה באחריות".
    אסף גריס סמנכ"ל שיווק חברת טורנדו מוצרי צריכה, המשווקת את מזגני טורנדו ו Saga, מעניק טיפים מקצועיים לבחירת מזגן איכותי לבית:

    1. התאימו את עיצוב המזגן לביתכם – אם בעבר מזגן נחשב ל 'קופסא לבנה' שלא מוסיפה לסלון ביתכם, כיום תוכלו לבחור מזגן בנראות מודרנית, שיהווה חלק מהעיצוב הכולל של הסלון או החדר. ישנו מגוון רחב של מזגנים בעיצובים שונים ובגוונים שונים שתוכלו להתאים לעיצוב ביתכם. כך לדוגמא Top Inverter הינו מזגן שטוח המשווק בצבע שמפניה. בנוסף יש את סדרת Legend Multi Inverter עם מנוע אחד ויחידות נסתרות, הניתנות להתקנה כך שהמזגן מקבל חזות של תריס דקורטיבי.

    2. דרשו וקבלו ייעוץ מקצועי- לפני כל רכישת מזגן, חשוב לדרוש ייעוץ מקצועי. סוג המזגן המתאים עבורכם, נקבע על ידי פרמטרים רבים: שטח המיזוג, מספר האנשים בחלל, אזורים שונים בארץ וכיווני האוויר של החלונות. חשוב שתקבלו החלטה מודעת לגבי מה חשוב לכם יותר בבחירת מזגן: שיהיה חסכוני בחשמל או אולי מזגן מעוצב. ייעוץ בטרם הרכישה יוודא כי ביצעתם את הרכישה המתאימה עבורכם לחלל הנדרש. רוב המשווקים מעניקים ייעוץ מקצועי בתשלום, אך קיימות רשתות שיווק מובילות שאינן גובות על כך תשלום (רשת ענק המזגנים, רשת עולם המיזוג ורשת מיזוג נטו).

    3. בחרו מתקין מוסמך – לפני שאתם בוחרים מתקין מזגנים, ודאו שיש לו מוניטין ושהינו בעל תעודת הסמכה מהחברה ממנה רכשתם את המזגן. על החברה להצהיר כי המתקין עבר הדרכות ומכיר את מזגניה. ברגע שבחרתם בחברה המתאימה לכם, בקשו ממנה המלצה למתקין מוסמך מטעמה.

    4.אל תתפשרו בנושא שנות האחריות – לפני רכישת המזגן וודאו את מספר שנות האחריות שמעניקה החברה. האחריות מעידה על אמון החברה באיכות מוצריה ועמידותם לאורך זמן. חברת טורנדו היא החברה היחידה המעניקה 7 שנות אחריות מלאות בכל דגמי טורנדו TOP.

    5.אל תתפשרו בנושא איכות המוצר – 'טורנדו' משיקה את סדרת מזגניTOP מזגנים האיכותיים ביותר בישראל והחסכוניים במיוחד בחשמל עם דירוג אנרגטי A.
    את סדרת TOP ניתן להשיג הן בטכנולוגיית האינוורטר החוסכת עד 50% בצריכת החשמל והן בטכנולוגיית On/Off עם טכנולוגיית Vertical Swing, המחלקת את זרימת האוויר לאזור רחב יותר על ידי שילוב של זרימת אוויר אנכית ואופקית.

    סדרת ה " TOP מציעה מגוון רחב של מזגנים הפועלים מתוך מחשבה על הסביבה ועל חיסכון בחשמל משמעותי עם דירוג אנרגטי A.

    בסדרה מותקנות מספר טכנולוגיות המשפרות את ביצועי המזגן, מאריכות את אורח חייו וחוסכות בחשמל ובאנרגיה:
    1. בכל מזגן קיימת סוללת G4 – סוללה ייחודית היוצרת בידוד אקוסטי ובכך מאפשרת עוצמת מיזוג גבוהה בשקט חרישי.
    2. Sleep – תכונת לטמפרטורה יציבה בשעות הלילה המונע מיזוג יתר ובכך מאפשר שינה נעימה וחסכונית בחשמל.
    3. Timer – מאפשר לקבוע מראש את זמן הדלקה ואת זמן הכיבוי של המזגן, עם אפשרות לחיבור לשעון שבת.

    המידע באדיבות "טורנדו- עושה את העבודה באחריות"



    0 תגובות