יוסי דגן: "טראמפ הוא לא פטריוט ישראלי; מייצרים לחץ מדיני על אותה בניה"

    עמית דניאל 1 Comment on יוסי דגן: "טראמפ הוא לא פטריוט ישראלי; מייצרים לחץ מדיני על אותה בניה"

    ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, אומר כי יחידות הדיור שמתפרסמות מעת לעת הן אותן יחידות דיור, לדבריו: "ל-80% יהודים בשטחי C נתנו קצת פחות מ-2,000 יח"ד ול-20% פלשתינים נתנו 20,000" • וגם: "השומרון הוא הוא פתרון אולטימטיבי למשבר הדיור"

    יוסי דגן
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, שוחח עם הרב משה בן לולו ב"הפוך על הפוך" בנוגע להקפאת הבניה שטען כי קיימת ביתר שאת ביהודה ושומרון.

    "יש לנו ממשלה טובה מאד בטח מול האלטרנטיבות ההזויות משמאל" פתח את דבריו "אבל צריך לומר את האמת, רוב המספרים הם מיחזור. זו אותה תכנית. הם עושים את "הנזק המדיני" על אותם יחידות. מה אנחנו עושים צחוק?
    צריך להבין, בשטחי C יש למעלה מ-80 אחוז יהודים אזרחי ישראל והיתר פלסטינים. בעוד שלפלסטינים אישרו כ-20,000 יח"ד בשטח C בעקבות ביקור טראמפ, לנו אישרו קצת פחות מ-2,000. כלומר, 20,000 ל-20%, וקצת פחות מ-2,000 ל-80%".

    הוא מספר כי פרס את הנתונים אל מול שרים בכירים בממשלה "אמרתי את הנתונים הללו לשרי הממשלה ולראש הממשלה. הממשלה לא מספיק עומדת נחושה מול הלחץ הבינלאומי בנושא הבניה. בואו נסתכל על העובדות. צריך לבוא לארה"ב שהיא הרבה יותר טובה היום ולומר זו הארץ שלנו ואנחנו עושים מה שטוב לנו" אמר.

    "אני תמיד אמרתי, אני שוחחתי גם בבמה המכובדת הזו כששהיתי בארה"ב כנציג הסברתי. אמרתי תמיד, טראמפ הוא לא ראש ממשלת ישראל ולא פטריוט ישראלי. טראמפ הוא פטריוט אמריקאי. תמיד נשיא ארה"ב יעמוד בתווך בין ישראל לערבים. אובמה היה בתווך עם נטיה משמעותית לערבים וטראמפ עם נטיה ליהודים עם כמות של יועצים וסביבה יהודית שלא נראה לי שהיתה אי פעם סביב נשיא ארה"ב".

    דגן מציין כי השומרון יכול לייצר פתרון למשבר הדיור, לדבריו: "השומרון יכול להוריד את מחירי הדיור. 20 דקות מבני ברק, 12 דקות מפתח תקווה. מדובר על מקום שהוא קרוב מאד למרכז ויכול לייצר פתרון למשבר הדיור" אמר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מזל טוב התחילו להתעורר מתי יהיה רק ה׳ יודע