"הנציגים שלנו צריכים לדפוק יותר על השולחן; בונים רק מאות דירות"

    עמית דניאל 3 Comment on "הנציגים שלנו צריכים לדפוק יותר על השולחן; בונים רק מאות דירות"

    ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין מספר על התרשמותו מדברי ראה"מ בפגישתם בשבוע שעבר: "יצאתי מעודד ולא מעודד, הבניה אולי לא תיעצר באמצע אבל אלפי בנית יח"ד נעצרו בשלבי התכנון" • וגם, טענותיו על הנציגים החרדים בממשלה

    מאיר רובינשטיין והשר אריה דרעי צילום: בועז בן ארי
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, שוחח ב"מהדורת הבוקר" עם בצלאל קאהן בעקבות פגישתו עם רה"מ בהשתתפות נציגי מועצת יש"ע בשבוע שעבר באשר למצב הבניה ביהודה ושומרון.

    "יצאתי מעודד מבחינה מסוימת אך גם לא. זה שניתן לבנות בתוך היישובים, על זה הקבינט החליט וזה מעודד. היו תקופות בממשל אובמה שעצרו בניה באמצע, עכשיו זה לא קיים כי כנראה ראש ממשלת ישראל בפועל, דונלד טראמפ, החליט שזה פחות מעניין אותו. האם נראה בניה בביתר בקרוב? יהיו טיפות פה ושם לצערי הרב. אבל המסות של האלפים נעצרו בשלבי התכנון. ואם לא תהיה התערבות רצינית של הנציגים שלנו, התכנון ימשיך לזחול כמו שזחל ויוצא שהם עוצרים את הבניה דה פקטו" האשים רובינשטיין.

    "מהנציגים שלנו אני מצפה ומחכה ליותר. צריך לדפוק יותר על השולחן. ב"ה את גזירות לפיד הצליחו לבטל, אבל בדיור אנחנו צריכים בשורה עצומה. מגיע לציבור פתרון. חבל שלא משקיעים כולם יד אחת, הנציגים שלנו לא דופקים מספיק על השולחן ואנחנו בונים מאות יח"ד במקום אלפים".

    בנוגע לשר האוצר כחלון והבטחות הדיור שלו, אמר: "בכל מה שקשור לדיור, לשר האוצר אין תשובות. אני לא רואה את הבשורות הגדולות שלו. הוא עדיין לא הוריד את המחיר של הדירות ברחבי הארץ".

    האזינו לראיון המלא:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      הנציגים שלנו יושנים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2. 2

      הנציגים שלנו לא ישנים בכלל!!!!!