הכירו את נשים בירוק: "דורשות תנופה מחודשת לקמפיין הריבונות"

    איתי גדסי 1 Comment on הכירו את נשים בירוק: "דורשות תנופה מחודשת לקמפיין הריבונות"

    נשים בירוק מבקשות תנופת בניה ועצירת מהלכים מדיניים המזוהים עם השמאל "לא די בבניה, דרוש פתרון עומק אמיתי"

    כרזה של ארגון "נשים בירוק" בשנה שעברה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תנועת הריבונות, מיוזמתה ומייסודה של תנועת 'נשים בירוק', יוצאת בימים אלה בתנופה מחודשת לקמפיין הריבונות.

    בימים הקרובים אמרו בארגון כי יפנו לציבור בקריאה להצטרף לתנועה "המובילה בשנים האחרונות את התפנית התודעתית שתכליתה הפתרון המדיני הציוני, מוסרי, ביטחוני וכלכלי של החלת ריבונות ישראל על שטחי יהודה ושומרון".

    ראשי תנועת 'נשים בירוק', יהודית קצובר ונדיה מטר, מסבירות את נחיצותו של הקמפיין דווקא בתקופה זו ואומרות: "ביקורו של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, בישראל ומלאת חמישים שנה לשחרור ירושלים, יהודה ושומרון והגולן, החזירו ביתר שאת את העיסוק הציבורי בחשיבות יהודה ושומרון לעתידה של מדינת ישראל ובחשיבות הקשר ההיסטורי תנ"כי בין עם ישראל לחבלי ארץ אלו. במקביל החלו גורמי שמאל המגובים במערכות כלכליות משומנות היטב, לרוב בעלות אינטרסים זרים, להפעיל לחץ תודעתי, תקשורתי והסברתי על גורמים מדיניים בישראל ובארה"ב במגמה לקדם מהלך מדיני שתכליתו חלוקת הארץ והקמת מדינת טרור בליבה".

    "בשעה זו תפקידנו, כציבור אוהבי ארץ ישראל וההתיישבות, הוא למנוע ממהלכי השמאל המתעוררים מחדש לרפות את ידיה של ההנהגה הלאומית בישראל. אנו צופים בהערכה רבה באותם שרים וחברי כנסת לא מעטים המקדמים, כל אחד כפי יכולתו ובתחומי עיסוקו, את חזון הריבונות והחלת החוק הישראלי על יהודה ושומרון, אולם פעילותם זו מתקיימת מול תעמולה אגרסיבית שלא אמרה נואש מאסון אוסלו וגרורותיו. תפקידנו לעמוד איתן לצידם של אותם פוליטיקאים ולהעניק להם רוח גבית ציבורית. לשם כך אנו יוצאים בקמפיין המחודש הקורא לציבור הרחב להצטרף לתנועה שתפעיל את הלחץ הציבורי-עממי ההכרחי על מנת להסיט את הגה הספינה המדינית של ישראל מקרחוני אוסלו. רק מתוך לחץ ציבורי שכזה יוכל מהלך הריבונות, אותו התחלנו לפני שנים אחדות, להגיע לכדי מימוש והשלמה".

    בדבריהן מבקשות ראשי התנועה להביע תמיכה במהלכיהם של ראשי הרשויות ביהודה ושומרון הפועלים לקידום וחידוש הבנייה באזורים אלה, אולם מדגישות כי המענה הגדול והכולל, שבתוכו כלול גם פתרון לסוגיית הבנייה, הוא יישום ומימוש ריבונות ישראל על יהודה ושומרון. "לא די בבניה, דרוש פתרון עומק אמיתי, ערכי וציוני. דרושה ריבונות".



    1 תגובות

    מיין תגובות